10 Reacties

17 dagen geleden

Mijn kinesist zei om regelmatig te gaan verzitten en/of rechtstaan. Eventueel een zitbal aanschaffen.

17 dagen geleden

Ik ging ook zitbal of een wiebelkussen aanraden eventueel

17 dagen geleden

Een bal om op te zitten en draaiende bewegingen op doen helpt me wel op momenten dat ik veel last heb, maar ik ga zwzo wekelijks naar de kiné. Kom er net nog van en alles zat gewoon weer onder enorme spanning ondanks ik elke week ga. Voor de rest, warmte, ik heb ook zo'n "massagegun" waar ik regelmatig eens mee over mij rug ga, ...

17 dagen geleden

Zoals anderen al zeiden: zitbal proberen. Wel goed opletten welke maar voor jou geschikt is en let erop dat je hem tot de juiste zithoogte oppompt (staan voorbeeldjes van op internet).

17 dagen geleden

Eeuwig respect voor iedereen die nu nog werkt!! Moest ik even kwijt 🫠

17 dagen geleden

Ik ook veel last. Een zitbal afwisselend met een bureaustoel doet voor mij wel veel.

17 dagen geleden

Heey, ik ben ondertussen al gestopt met werken, maar wat bij mij hielp was inderdaad een zitbal, maar ook kiné ( echt zalig die massage) en warmte ( bad, kersenpittenkussen)

17 dagen geleden

Kine had gezegd soms is recht staan en wandelen bv als je te lang zit. Kan ook oefeningen doen voor je rug en warmte helpt ook. Vraag aan je partner om je rug wat te masseren het helpt bij mij goed om het te verlichten.

17 dagen geleden

Ik gebruik af en toe de warmtepleisters van 'Star balm heat patch'. Deze heeft de gynaecoloog ook goedgekeurd, kan wel handig zijn voor tijdens het werk te gebruiken.

16 dagen geleden

Bij mij is het juist andersom. Als ik zit heb ik geen last en als ik wil gaan bewegen dan kan ik bijna niet lopen van de pijn. Nu net 34+3 en nog fulltime aan het werk. Ik probeer de pijn te verlichten door warmte te gebruiken en mij bij de kine laat ik tape aanleggen op mijn rug.