6 Reacties

6 maanden geleden

Zeker herkenbaar, mij moeten ze al een dikke week volledig met gerust laten 🙈 mijn man vraagt soms of ik wel nog kan lachen. Maar ben gewoon zo futloos dat ik hier wat als geïrriteerde zombie rondloop 🫢 dus geen tips van mij, gwn een bevestiging dat je niet alleen bent en dat het oke is om even mega asociaal te zijn 🤐🙊

6 maanden geleden

Ik heb helaas geen tips, maar ik kan het gevoel wel bevestigen. Echt geïrriteerd aan het rondlopen, ocharme mijn vriend. Hij snapt gelukkig dat het de hormonen zijn, maar plezant is anders. Ik kan gelukkig veel thuiswerken, dus mijn collega's merken er (nog) niet te veel van.

6 maanden geleden

Hey, ik herken dit ook heel sterk, maar probeer tegen mezelf te zeggen dat ik geen zo’n negatieve houding in mijn lichaam wil, met dat kleine wezentje er in. Wil niet zeggen dat ik niet meer uitvlieg, maar dat ik me probeer te focussen op happy thoughts 😉.

6 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Zeker herkenbaar, mij moeten ze al een dikke week volledig met gerust laten ...
Ben blij dat ik toch niet alleen ben 😅 is echt verschrikkelijk. Die eerste week was zo mooi, en nu loop ik hier boos te ijsberen.

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Hey, ik herken dit ook heel sterk, maar probeer tegen mezelf te zeggen dat ...
Hey, bedankt voor je tip! Ik neig van nature naar veel negatieve dingen, dus misschien dat ik inderdaad eens echt actief moet op zoek gaan naar positieve dingen. Da's ook wel in mijn hoofd nu: ik voel dingen, dus alles is oké met de baby!

6 maanden geleden

Reactie op catherine15

Ik heb helaas geen tips, maar ik kan het gevoel wel bevestigen. Echt geïrri ...
Hier mag ik niet thuiswerken.. vanmorgen kwam ik toe op mijn werk en mijn laptop wou niet meer opladen, ik wou eigenlijk al naar huis vertrekken 😅 had daar nu eens eeeecht geen zin in!