Hi,
Ik wil zo graag cola drinken🥲..
Ik zag dat de Ritchie cola zero 99,99% natuurlijk zou zijn.
“Fijn voor de lijn, deze cola zero van Ritchie. En bovendien vrij van artificiële karamel, fosforzuur, aspartaam en acesulfaam-K. Dat maakt hem nagenoeg 100% natuurlijk: een première voor ons land!”
Per 100 ml
Energie : 2,9kj / 0,7 kcal
Vetten : 0 g
Waarvan verzadigde vetzuren : 0 g
Koolhydraten : 0 g
Waarvan suikers : 0 g
Eiwitten : 0 g
Zout : 0 mg
Weet iemand hoeveel cafeïne erin zit? En of het mag?
Groetjes,
Ik drink ook af en toe eens cola... Zolang je er maar geen liters van drinkt kan het volgens mij niet zoveel kwaad. Als ik cola drink neem ik wel niets anders in met caffeïne.
Geen idee hoeveel er in zit, maar 1 glas kan volgend mij geen kwaad. Ik dri ...
Same here, lekker fris en kan soms helpen om wakker te blijven. 😁 Koffie heb ik niet meer gedronken sinds de zwangerschap dus af en toe een cola zal geen kwaad kunnen :)
Cola mag wel hoor, ik drink ook gwn 3 koffies per dag. Teveel is nooit goed maar als je zin hebt op een cola pak u gwn eentje 😅. Als ik cola drink 1 klein flesje en 2 koffies. Int eerste trimester dronk ik 2 koffies zo altijd gedaan. Al 3 gezonde kinderen op de wereld gezet geboortegewicht ruim boven de 4kg, eentje zelfs 4,600kg😅 zodus dat die dan kleiner zijn gaat ook niet ‘altijd’ op. Gyn zei als het u smaakt, u niet laten! Neem ik ter harte 😜 en geniet met mate.
Doordeweeks drinken wij hier enkel water dus in de weekends geniet ik extra van dat glas cola ( zero) 🧋. Af en toe en met mate, kan volgens mij geen kwaad.
Ik ken zelfs iemand die van zodra haar zwangerschap begon alleen maar de zin had om cola te drinken, wat ze ook heeft gedaan. Haar dochter is nu bijna 2,5 jaar en kerngezond.
Ik heb altijd gwn cola gedronken, ik heb twee prachtig gezonde kinderen op de wereld gezet dus ik denk dat de meeste de regeltjes ( wat ik snap) beetje te nauw nemen!😅 cola kan heus geen kwaad!