6 Reacties
één maand geleden
Al met een zwangerschapskussen geprobeerd? Ik had dat probleem ook en mijn zwangerschapskussen deed wonderen ik heb die altijd een stuk onder mijn buik en tussen mijn benen liggen zodat ik wat gekantel lig en half zij en en half rug slaap ( wel met de nodige schuinligging) en dan slaap ik wel een klein stukje beter!😊 natuurlijk een babytje is vaker actief als je in rust bent en beweegt ook meer en harder en dat kan ook een stukje bij dragen aan de pijn die je dan ervaart!
Nog even, en dan slaap je weer als een roosje!
één maand geleden
Reactie op tya
Al met een zwangerschapskussen geprobeerd? Ik had dat probleem ook en mijn ...
Ja gebruik ik al, nog met extra kussen tussen mijn knieën. Vannacht was ze heel actief wat wel goed is voor haar motoriek, maar ik dacht van kan je dit overdag niet doen 😅 elke positie dat ik aannam was ze aan alle kanten aan het bewegen en verduwd, rollen, etc.. alleen als mijn man zijn hand op mijn buik legt is ze stil 🤣 8 december uitgerekent dus vandaag 30weken
één maand geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Je kan ook een klein kussentje of deken om nog wat extra ondersteuning te g ...
Dus tussen jouw buik en zwangerschapskussen nog iets ertussen steken? Ik hoop dat het vanavond beter zal zijn dan deze nacht. Is toch eigenlijk wel zot hoe we posities zoeken om toch te kunnen slapen.. 🤯