7 Reacties
2 maanden geleden
Hey, ja ik heb vanacht mijn eerste rare droom gehad en indd die was zo realistisch, heb erna nog 2u wakker gelegen was in shock en mijn kluts kwijt dus je bent zeker niet de enige hoop dat ik vanacht beter kan slapen want vanmiddag paar uur slaap ingehaalt en weer raar gedroomt het hoort erbij denk ik dan 😅
2 maanden geleden
Hallo,
Ik heb dit ook en schiet meerdere keren per nacht wakker door de vreemde dromen. Naast alle toiletbezoeken… Sommige dromen beginnen heel normaal maar krijgen plots een vreemde (soms nachtmerrie-achtige maar soms gewoon heel vreemde) wending! Vervolgens schiet ik wakker… Bij mij helpt het soms als ik even iets lees en dan in slaap val. Maar werkt niet altijd! Geen echte tips met garantie tot een goede nachtrust vrees ik.. Ik merk wel dat als ik voor het slapen geen televisie kijk of baby-gerelateerde zaken doe, ik rustiger slaap. Hopelijk heb je er iets aan! Moest jij de gouden tip vinden, laat gerust weten 😉
2 maanden geleden
Eigenlijk heb ik altijd rare dromen, als ik droom in ieder geval wat niet snel gebeurt 😅 Dus ben het wel gewend. Ik had er vooral last van in mijn tweede trimester. Sinds ik in mijn derde trimester ben, heb ik niet meer gedroomd. Ik wordt wel nog zeker 2x wakker 's nachts.