3 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken de ecover toiletreiniger en allesreiniger. Ik verlucht alles goed wanneer ik bezig ben. En ik draag handschoenen. Het zijn milieuvriendelijke producten maar helemaal ‘clean’ zijn ze uiteraard niet. Bij de doorsnee supermarkt reinigers had ik voordien wel steeds het gevoel dat de geuren op m’n ademhaling sloegen. Bij deze nu wel helemaal niet. Ze zijn veel minder aanwezig. Als ik ze opzoek via Yuka hebben ze geen supergoede score maar eerder door ingrediënten die via aanraking irriterend kunnen zijn. Ben ook wel benieuwd naar eventuele andere tips! Vraag me ook af of onze vaatwastabletten geen residu achterlaten dat schadelijk kan zijn voor de baby maar de ecologisch varianten ben ik tot nu toe niet onder de indruk van.

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij gebruiken de ecover toiletreiniger en allesreiniger. Ik verlucht alles ...
Ok top bedankt. Voor de vaatwas gebruiken we tabletten van Dreft, lijkt mij niet super gezond. Maar van de ecologische vaatwastabletten ben ik ook niet zo tevreden.

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij gebruiken de ecover toiletreiniger en allesreiniger. Ik verlucht alles ...
Sonett, Biotop en Yokuu (ook Agriton) zijn milieuvriendelijkere producten dan Ecover. Wij gebruiken de toiletbommen van Yokuu en zijn daar zeer tevreden van.