23 Reacties

4 maanden geleden

Hier 19 weken en 3 dagen, mijn buik is bovenaan kei hard maar onderaan nog steeds het buikje. Ik was in het begin ook heel onzeker.. maar besef me nu dat niet iedereen die zwanger is met maatje 36 begint 🙈 wees trots op je lichaam, het doet wonderen nu❤️

4 maanden geleden

Ik vind het duidelijker dat ik een zwangerschapsbuikje heb, als ik kleren draag dan als ik in mijn onderbroek sta voor de spiegel. Dan zie ik alleen mijn onderbuik dat er altijd al geweest is en nu gewoon wat voller/boller staat.😅 Ik wrijf wel over mijn buik als ik iets strak aandoe, uit schaamte dat mensen anders denken dat het gewoon een dikke buik is. 🥴

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik vind het duidelijker dat ik een zwangerschapsbuikje heb, als ik kleren d ...
Vind het toch wel een mooi buikje hoor ! En super tof kleedje ! In een kleedje zie je het ook wel beter alleen als ik een zwangerschapsonderbroek eronder draag want als ik ze niet draag dan valt het niet op 🥴

4 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Hier 19 weken en 3 dagen, mijn buik is bovenaan kei hard maar onderaan nog ...
Ik zie toch wel dat buikje hoor , bij mij is het juist omgekeerd , vanonder is hij hard en vanboven niet. Wel een leuk berichtje waar je zeker gelijk in hebt ! 😊😊

4 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Vind het toch wel een mooi buikje hoor ! En super tof kleedje ! In een klee ...
Dus eigenlijk moeten we de hele tijd jurken dragen met goede onderbroeken 😂 Ik heb al lang een slechte relatie met mijn lichaam, vooral met mijn buik. Dit is de eerste keer dat ik liefkozend naar mijn buik kan kijken en dat ik hem niet verberg achter een kussen of baggy kleren, dat zelfs mijn man zijn hand er ongestoord op mag leggen zonder dat ik me schaam. Ons lichaam verdient nu alle liefde die we het kunnen geven, we zijn een baby aan het maken. 💕

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dus eigenlijk moeten we de hele tijd jurken dragen met goede onderbroeken � ...
Hahaha zoiets ja 😂 , ik voel u volledig in je verhaal ! Maar je hebt inderdaad gelijk ! Wij dragen 9maand iemand bij ons die in dat buikje overleefd ! En natuurlijk is niet elk lichaam hetzelfde de vrouwen met een maatje minder zullen sneller hun buikje beginnen zien dan de mama’s die wat voller zijn 😳

4 maanden geleden

We are beautiful! ✨🤍

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hahahaha 😂 dit is echt alsof ik het zelf getypt heb. Same here 🥰

4 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

We are beautiful! ✨🤍
🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dus eigenlijk moeten we de hele tijd jurken dragen met goede onderbroeken � ...
Er zijn heel goede zwangerschapsonderbroeken te koop op Zalando! 🤭 Helpt hier ook wel wat om alles wat 'strakker' te hebben! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Er zijn heel goede zwangerschapsonderbroeken te koop op Zalando! 🤭 Helpt h ...
Ooh top merci ! Ik heb er zo 1 van shein en die is ook goed maar heb er nog wel wat nodig die zitten zoveel makkelijker! Direct bestellen se ! Dankuwel ! 😊😊😊

4 maanden geleden

Ik ben momenteel 19 weken en sinds een 15 weken zeggen andere dat je het al ziet. Zelf zie ik het pas sinds een kleine week. Ik heb altijd al een felle buik gehad en ook de zwembandjes zijn aanwezig 🙄 als iemand dus iets zei of over mijn buik wreef voelde ik me wat slecht omdat ik wist dat dat gewoon mijn “normale vetjes” waren. Ik heb me ook lange tijd niet zwanger gevoeld omdat ik het ook niet zag. Ik draag al een dikke maand zwangerschapsbroeken aangezien mijn broeken ongemakkelijk op mijn buik begonnen te zitten. Na het eten ben ik echt opgesput en heb ik een hele harde buik. Foto’s maak ik zelf niet omdat ik ergens nog altijd mijn “vetjes” zie in plaats van onze kleine meid. Hopelijk kan ik binnen enkele maanden wel leuke foto’s nemen 🥰 Oh ja, ik wrijf ook over mijn buik aangezien ik al een beetje waggel soms 😅 ik heb mijn heiligbotje (als dit zo noemt) zwaar gekwetst met in een draaiende beweging recht te staan en na even te wandelen doet mijn heup dus pijn 😕 alsook ‘s nachts draaien in bed is een hel want doet zoveel pijn!

4 maanden geleden

Ik zat hier deze week over te denken. Wegens IVF 22 kilo afgevallen op een jaar tijd, keihard voor gewerkt.. en nu lijkt het alsof mijn dikke buik van vroeger gewoon terug komt. Ik heb in mijn ogen nog steeds "mijn heuvels" alleen erger.. Dus ik kan ook niet wachten tot de bollere buik ❤️ 16w2d vandaag

4 maanden geleden

Oooh ik ben zo blij dat je deze post maakt.. Allez, ik vind het super jammer dat jij je zo moet voelen, maar ben hier zo onzeker rond en vind het moeilijk communiceren met alle « normale » en « dunne » mama’s in mijn omgeving ! Ik kan me inbeelden dat de maagverkleining nog een extra dimensie met zich meebrengt.. Ik heb vooral het gevoel dat mijn maag helemaal opgeblazen is en dus vooral mijn bovenbuik bol staat. Wat een mooie dingen schreven jullie al voor elkaar 🥰. Hier ook nog geen foto durven maken..

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dit is zo herkenbaar! Zo toch even wrijven om duidelijk te maken dat het niet gewoon een dikke buik is, maar dat je zwanger bent 🤣 ik doe het ook supervaak! En als ik naakt voor de spiegel sta denk ik “wauw, gewoon echt dik dus” terwijl het duidelijk de buik is 🙈

4 maanden geleden

Herkenbaar! In een kleedje met een shaping shortje eronder ben ik helemaal verliefd op mijn buikje, tot ik ‘s avonds mijn pyjama aandoe en ik mn blote buik zie. Blijft een beetje in een B shape, onderaan ook zacht terwijl bovenaan hard. ‘S ochtends is mijn buik onderaan wel heel hard. Ik hoop ook snel op een mooie ronde buik zonder kleren aan 😅🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Dit is zo herkenbaar! Zo toch even wrijven om duidelijk te maken dat het ni ...
Ik wrijf ook regelmatig over mijn buik! Maar ik voel ook wel echt "iets" zitten, ik voel ons meisje nog niet bewegen maar als ik fiets of me voorover buk.. :-)

4 maanden geleden

Reactie op Maité87

Oooh ik ben zo blij dat je deze post maakt.. Allez, ik vind het super jamme ...
Jaa ik vond het een beetje moeilijk om te posten omdat dit mischien voor sommige egoïstisch klinkt maar het is natuurlijk maar mijn gevoel en bedoel er niets verkeerd mee ben super dankbaar dat die buik mag groeien maar ik kijk er zo hard naar uit om die mooie ronde buik te zien. Ben stiekem ook wel blij dat ik hier niet zo alleen over denk ! En geweldig hier die reactie’s , steun en hulp ! 🤩🤩❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Net zoals steeds heeft elke vrouw haar issues he.. Gelukkig kunnen we hier delen! Ik merk dat ik er in dit warme weer nog meer moeite mee heb. Ben zo gewoon om mijn buik te willen verstoppen. Heb dat nu nog steeds.. Voor mij ziet het er gewoon uit als mijn dikke, opgeblazen buik. Nog niet mijn baby’tje.. Maar als ik hem niet zou verstoppen, ben ik bang dat de mensen gaan denken dat ik al 7 maanden ver ben.. En ik kan ook echt niet om met warmte 🙈.

4 maanden geleden

Ik heb heel de zwangerschap me buik verstopt en was ik aan het huilen dat ik voor de zwangerschapshoot geen mooie ronde buik ging hebben maar op 30weken groeide die iets en huilde ik dat het niet genoeg ging zijn... Maar na het bevallen en wat meer op mijn plooi te zijn, keek ik naar de foto's en besefte ik dat ik wel een mooieronde buik had en ik niet snapte waarom ik me zo onzeker voelde 😔 Nu zwanger van de 2de en ik voel me terug zo onzeker. Terwijl mijn buik nu ronder is als ik "vergelijk" met de 1ste zwangerschap.