Hey iedereen!
Vandaag ben ik 23 weken + 1 dag zwanger.
Sommige dagen begin ik uit het niets heel fel te zweten en voel mij dan ook plots niet goed (heel licht in mijn hoofd…). Heb dit voornamelijk als ik even heb recht gestaan of iets aan het doen ben…
Ik dacht dat dit aan mijn bloeddruk lag maar het gaat meestal over als ik iets met suiker eet… wat ik raar vind 🤔
Iemand nog ervaring mee??
Ik heb hier soms ook last van, en dan word ik plots enorm misselijk ook erbij. Had mijn bloeddruk genomen en die stond toen laag maar idd met druivensuiker of cola gaat dat over
Ik heb dat sinds gisteren ook! Écht “vapeurs”. Warm krijgen en zweten. De eerste keer werd het ook zwart voor mijn ogen. Maar soms ook hartkloppingen. Geen idee hoe mijn bloeddruk dan is.
Ook al enkele keren gehad dat ik me plots heel slecht voelde. Vooral als ik ergens lang moet rechtstaan en het daar warm/benauwelijk is. Tip van de vroedvrouw was hier Aquarius en inderdaad dar helpt! Dus nu altijd een flesje mee als ik buiten kom 😁
Dat is een bloeddrukval hebben ze mij in het ziekenhuis gezegt, bij mij gebeurd dit wel vaker tot zelfs flauwvallen toe wat bij mij helpt is echt iets koud tegen mijn voorhoofd leggen en iets heel koud met suikers drinken maar kan absoluut gaan kwaad je kindje heeft er geen last van 😅