11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit nu ook sinds een aantal dagen.. de huisarts zei ‘geen zorgen maken’🙈😂

3 maanden geleden

Ik heb hier soms ook last van, en dan word ik plots enorm misselijk ook erbij. Had mijn bloeddruk genomen en die stond toen laag maar idd met druivensuiker of cola gaat dat over

3 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb hier soms ook last van, en dan word ik plots enorm misselijk ook erb ...
Als je bloeddruk wat lager staat is zout beter, tipje van de gynaecoloog

3 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Aha, zal de tip meenemen! Dankje

3 maanden geleden

Ik heb dat sinds gisteren ook! Écht “vapeurs”. Warm krijgen en zweten. De eerste keer werd het ook zwart voor mijn ogen. Maar soms ook hartkloppingen. Geen idee hoe mijn bloeddruk dan is.

3 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Dat is het gekke bij mij, enkel suiker helpt dan… 🫣😅

3 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Dropjes helpen ook, als je dat lust 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Dropjes helpen ook, als je dat lust 🙈
Oh ieuwwww hahaha

3 maanden geleden

Ook al enkele keren gehad dat ik me plots heel slecht voelde. Vooral als ik ergens lang moet rechtstaan en het daar warm/benauwelijk is. Tip van de vroedvrouw was hier Aquarius en inderdaad dar helpt! Dus nu altijd een flesje mee als ik buiten kom 😁

3 maanden geleden

Reactie op elighes

Oh ieuwwww hahaha
Vind ik ook heel vies! Maar het helpt wel snel heb ik bij anderen (collega’s en klanten) gemerkt

3 maanden geleden

Dat is een bloeddrukval hebben ze mij in het ziekenhuis gezegt, bij mij gebeurd dit wel vaker tot zelfs flauwvallen toe wat bij mij helpt is echt iets koud tegen mijn voorhoofd leggen en iets heel koud met suikers drinken maar kan absoluut gaan kwaad je kindje heeft er geen last van 😅