25 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op liselotc

Ik voelde deze week voor het eerst de baby bewegen, op 19 weken. Ik moet mi ...
Dacht dat het pas vanaf 28 is dat je de baby elke dag regelmatig moet kunnen voelen.

3 maanden geleden

Ik voor het eerst duidelijk einde van week 18, in week 19 duidelijk stampjes en kon mijn man het al voelen. Nu voel ik haar iedere dag wanneer ik even rustig zit of net iets heb gegeten. Het is mijn eerste kindje en mijn placenta ligt vandoor, dus het is een beetje luxe om haar zo vroeg te kunnen voelen.

3 maanden geleden

Reactie op liselotc

Ik voelde deze week voor het eerst de baby bewegen, op 19 weken. Ik moet mi ...
Ik heb hetzelfde. Ik ben nu 21w5d, nu voel ik hem elke dag maar had dit ih begin ook. Soms voelde ik hem weer paar dagen niet, dan weer enkele dagen op rij wel. Bij mij was het ook pas vanaf week 19. Mijn vriend voelt hem sinds begin deze week, maar ook niet altijd.

3 maanden geleden

Hey mijn placenta ligt vanvoor en ik voel mijn kindje super goed ma ik heb ook 2 vriendinnen die hetzelfde hadden en hun kindje amper voelde.. dus is voor iedereen verschillend denk ik

3 maanden geleden

Hier voel ik hem ook al een tijdje, nu 22w (wel mijn derde) maar komt door hoe hij ligt dat ik hem wel voel. Ik voel hem altijd rechts in mijn buik.Hij reageert ook nu vaak als ik zachtjes over zijn rugje wrijf of trommel.