11 Reacties

één maand geleden

Ja ik heb daar ook veel zeer maar aan beide kanten. Ik vindt zo lastig dat je er niks aan kunt doen. Is het bij jou constant

één maand geleden

Ja heb ik ook . .. wel enkel aan de rechterkant

één maand geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ja ik heb daar ook veel zeer maar aan beide kanten. Ik vindt zo lastig dat ...
Als ik rechtsta gelukkig niet

één maand geleden

Reactie op lina96

Als ik rechtsta gelukkig niet
Algoed niet altijd maar is idd wel lastig

één maand geleden

Ik heb het vooral aan mijn linkerkant wanneer ik slaap/lig, tis nie echt ´pijn´ maar vooral veel druk erop.

één maand geleden

Reactie op Robbievp

Ik heb het vooral aan mijn linkerkant wanneer ik slaap/lig, tis nie echt ´p ...
Hopelijk slaap je wel nog goed? 🫣

één maand geleden

Ik heb dat ook, heb de vraag vandaag bij de gynaecoloog gesteld. Blijkbaar is dat omdat aan de linkerkant u maag (dacht ik) zat en die beschermt daar u ribben, maar aan de rechterkant niets da echt in de weg kan zitten omdat tegen te houden. Dus zou normaal zijn :)

één maand geleden

Haha majaaa! Altijd die rechterkant! Wel nog niet bij stilgestaan wanneer het voorvalt. Zo gek..

één maand geleden

Hier ook van last gehad van ong 18w tot aan 30w ongeveer, zoals mijn gynaeco voorspelde. Wat bij mij wel hielp: - kersenpitkussen - even platliggen - tegendruk geven door op ribben te duwen - ademhalingsoefeningen van de kiné om je middenrif te versterken (bv 10 maal diep ik en uitademen vanuit borstkas, niet buik) Bij mij hielpen al die dingen wel om het even te verlichten of zelfs even te doen overgaan. Hopelijk zijn jullie er ook iets mee want het is idd heel vervelend 🙃

één maand geleden

Reactie op LB24

Hier ook van last gehad van ong 18w tot aan 30w ongeveer, zoals mijn gynaec ...
Super bedankt voor de tips!

één maand geleden

Reactie op LB24

Hier ook van last gehad van ong 18w tot aan 30w ongeveer, zoals mijn gynaec ...
Deze tips ga ik zelf ook gebruiken.🥰