5 Reacties

5 maanden geleden

Hallo MacSarah! Ik heb een beetje hetzelfde als jou, ben vandaag 10 weken en al een volle week geconstipeerd. Kan amper naar het toilet gaan! Maar als ik moet gaan merk ik een enorme kramp thv m’n baarmoeder. Het lijkt me eerder dat m’n darm daar passeert en dat die darm kramp geeft. Lastig! ☺️

5 maanden geleden

Dames. Movicol in huis nemen. Bij ernstige obstipatie 2 zakjes tegelijk nemen. Dagelijks tot het groot toilet terug lukt Heb dit ook.gehad en in echte nood en t ging echt niet moest k zelfs dulcolax nemen. Movicol mag tijdens de zwangerschap. Dulcolax enkel in nood en 1malig

5 maanden geleden

Veel water drinken, gebroken lijnzaad in je yogurt. Pers elke dag wat vers fruitsap. Beweeg en neem je tijd op de plee 🍀

5 maanden geleden

Hier niet echt last van, ik heb het altijd moeilijk gehad met naar de wc te gaan wat mij altijd enorm hielp was Koude volle melk drinken of appelsiensap dat werkt op je darmen (wel natuurlijk zonder dat er medicijnen aan te pas komen) en ga je naar het toilet moeten en dan beetje bij beetje dat je kan gaan. Anders eens bij de dokter horen voor movicol ofzo dat kan je ook helpen

5 maanden geleden

Reactie op Hope2712

Veel water drinken, gebroken lijnzaad in je yogurt. Pers elke dag wat vers ...
Ik heb nu molaxole gaan halen bij de apotheek (gelijkaardig aan movicol en ook veilig tijdens de zwangerschap) Vandaag eerste zakje genomen. Alle andere bevorderende dingen doe ik sowieso al, zoals kiwi’s, veel drinken, … Ben benieuwd maar so far … 🤐 Vervelend want ik heb het gevoel dat ik tot boven vol zit en de borrelingen zijn soms te voelen tot onder m’n ribben