Ik wil echt niet klagen, want ik ervaar mijn zwangerschap als een zaligheid met zo goed als niets van kwaaltjes & ik kan thuis zijn van het werk etc. Dus eigenlijk echt een zwangerschap om dankbaar voor te zijn.
Maar ik slaap zo slecht…. Al enkele weken kom ik wakker van de pijn in m’n benen.
Het zijn geen spierkrampen, want die had ik vroeger maar al te vaak & ik weet goe ze voelen ðŸ¤
Maar echt krampen over m’n volledige benen, waardoor ik me geen houding meer kan aannemen.
De gynaecoloog en vroedvrouw hadden me dan aangeraden om magnesium te nemen & zeiden dat het ook zou werken om beter te slapen.
Dat was precies lik wel het geval… maar sinds we thuis zijn van reis is het weer verergerd .
Ben alweer van een gat in de nacht wakker door die pijn.. probeer dan efkes rond te lopen door naar het toilet te gaan, maar dat doet ook niet veel.. maar vandaag was het zo erg (natuurlijk is de pijn altijd wel erger als je moe bent..) en als kers op de taart kreeg ik er nog eens een echte kuitkramp bovenop ook 🥺🥺
Gelukkig m’n husby to the rescue die m’n tenen kromde & het gelukkig snel over was…
Maar hier lig ik nu te janken in m’n bed als een klein kind, omdat het me eventjes te veel is….
Ik ben zo moe, maar m’n benen weerhouden me van deftig te slapen.
Nog mensen die hier last van hebben? Of mensen met tips buiten de magnesium? 🥺