22 Reacties
2 maanden geleden
Heb ik ook! Magnesium bleek ook even te helpen, maar de laatste week is het echt erger :/ Vooral naar de avond & nacht toe.. Vannacht ook 2u van wakker gelegen.
Ik probeer overdag nu vaker mijn steunkousen te dragen, en de lymfevaten te masseren, soms kruip ik van miserie ās nachts nog in bad met zoān sportolie.. Ook even met je benen tegen de muur omhoog liggen kan helpen, ijs leggen op je kuiten, stretchen (pijnlijk!) ,ā¦ Allemaal korte middeltjes die een paar minuten helpen in de hoop terug in slaap te vallen..
2 maanden geleden
Reactie op julie1998
Heb ik ook! Magnesium bleek ook even te helpen, maar de laatste week is het ...
En ook alleen ās nachts? Pff kzie da lik nie zitten om dan ās nachts een bad te nemen? Ben je dan niet helemaal weer wakker?
Heb je het gevoel dat het met de steunkousen beter is? Had ze nu gekocht voor met het vliegtuig weg te gaanā¦
Das echt een gek gevoel he?
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
Ah? Wist niet dat dat bestond? Ook vrij te verkrijgen? š¤
En zou je het sa ...
Ja! Vrij te verkrijgen & kan inderdaad geen kwaad!
Van magnesium heb je ook de quatro van het merk be-life, die vind ik een hele goeie! In de quatro zitten de vier soorten magnesium dat je lichaam nodig hebt en die wordt overal door je lichaam opgenomen. Niet alle magnesium wordt door je hersenen opgenomen bv.
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
En ook alleen ās nachts? Pff kzie da lik nie zitten om dan ās nachts een ba ...
Ja vooral s nachts! Begint zo tegen een uur of 23u vaak.. om zot van te worden. Vaak ben ik dan na een bad terug wakker, maarja van die pijn kan ik ook niet slapen š¤¦āāļø. Maar dim wel de lichten in de badkamer, en kruip dan nadien terug mijn bedje in. Maar dat is enkel de laatste oplossing..
Met de steunkousen helpt het soms. Maar die zijn al opgemeten op 12w zwangerschap, dus beginnen te spannen nu en pijn te doen overdag.. Maarja ik wil voor die max 10 weken ook geen nieuwe van 80ā¬ gaan halenš Volgens kinĆ© omdat er al teveel vocht in benen zit.. . Maar ze helpen ook niet altijd tegen de pijn s nachts. Het blijft ook hier een zoektocht.. Samen met de bekkeninstabilitekt heb ik het wel zoān beetje gehad met de zwangerschapš
Maarja alles voor ons wondertje š¤
2 maanden geleden
Reactie op julie1998
Ja vooral s nachts! Begint zo tegen een uur of 23u vaak.. om zot van te wor ...
80ā¬?!??!! De mijne uit de apotheek waren maar ā¬15
Ja als je alle andere kwaaltjes er nog bij hebt, heb ik echt geen recht van klagenā¦ ik ga je tips eens meenemen š
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
Morgen nog eens naar de apotheek dan š¤
Als je eventueel advies wilt erover kan je ook eens naar de Biovita gaan en je vraag stellen. Ze zullen mss ook nog andere zaken aanraden. Maar dit zijn de producten waar ik meteen aan denk en je, volgens mij, ook niet zo meteen als alternatief krijgt bij een apotheek.
2 maanden geleden
Reactie op Justine96
80ā¬?!??!! De mijne uit de apotheek waren maar ā¬15
Ja als je alle andere kw ...
Ja ik heb de categorie 2 kousen direct gekregen op voorschrift van de gyneacoloog.. Die werken harder dan de āgewoneā. Omdat ik al vochtproblemen had voor de zwangerschap in mijn kuiten.. š
Dus het blijft wel echt bij 1 paar kousen..
2 maanden geleden
Reactie op julie1998
Ja ik heb de categorie 2 kousen direct gekregen op voorschrift van de gynea ...
Ja dat kan ik geloven! Had ook een voorschrift gekregen, maar bij de apotheek zeiden ze dat da niets uitmaakte šµāš« misschien dan toch de verkeerdeā¦ kga nu eens proberen