22 Reacties

2 maanden geleden

Misschien eens afspoelen onder de douche? Geen ideeā€¦

2 maanden geleden

Reactie op JNSB

Misschien eens afspoelen onder de douche? Geen ideeā€¦
ā€˜T is echt wel pijn pijn, geen rusteloze benenā€¦ šŸ„ŗ

2 maanden geleden

Slaap je al met zo een zwangerschapsworst? Helpt echt wel bij mij (ook goed voor de bekken). Eventueel al wat los masseren voor slapen gaan

2 maanden geleden

Reactie op Anna gl

Slaap je al met zo een zwangerschapsworst? Helpt echt wel bij mij (ook goed ...
Zwangerschapskussen was nog erger ā€¦. Die heb ik dus alweer aan de kant gesmeten šŸ¤­

2 maanden geleden

Misschien magnesiumgel gebruiken? Door je benen in te smeren ga je ze misschien wat losmaken en minder last hebben + heb je de werking van magnesium.

2 maanden geleden

Heb ik ook! Magnesium bleek ook even te helpen, maar de laatste week is het echt erger :/ Vooral naar de avond & nacht toe.. Vannacht ook 2u van wakker gelegen. Ik probeer overdag nu vaker mijn steunkousen te dragen, en de lymfevaten te masseren, soms kruip ik van miserie ā€˜s nachts nog in bad met zoā€™n sportolie.. Ook even met je benen tegen de muur omhoog liggen kan helpen, ijs leggen op je kuiten, stretchen (pijnlijk!) ,ā€¦ Allemaal korte middeltjes die een paar minuten helpen in de hoop terug in slaap te vallen..

2 maanden geleden

Ik heb ook de sportgel (recoverygek) van naqi, die helpt ook wel voor een klein uurtje de pijn weg te nemen.. Die laat ik dan inmasseren door mijn partner. Die had mijn kinƩ mij aangeraden.

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Misschien magnesiumgel gebruiken? Door je benen in te smeren ga je ze missc ...
Ah? Wist niet dat dat bestond? Ook vrij te verkrijgen? šŸ¤­ En zou je het samen met de tabletten mogen gebruiken?

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Heb ik ook! Magnesium bleek ook even te helpen, maar de laatste week is het ...
En ook alleen ā€˜s nachts? Pff kzie da lik nie zitten om dan ā€˜s nachts een bad te nemen? Ben je dan niet helemaal weer wakker? Heb je het gevoel dat het met de steunkousen beter is? Had ze nu gekocht voor met het vliegtuig weg te gaanā€¦ Das echt een gek gevoel he?

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

En ook alleen ā€˜s nachts? Pff kzie da lik nie zitten om dan ā€˜s nachts een ba ...
Alle, bedoel die pijn is echt een gek gevoel šŸ¤­

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ah? Wist niet dat dat bestond? Ook vrij te verkrijgen? šŸ¤­ En zou je het sa ...
Ja! Vrij te verkrijgen & kan inderdaad geen kwaad! Van magnesium heb je ook de quatro van het merk be-life, die vind ik een hele goeie! In de quatro zitten de vier soorten magnesium dat je lichaam nodig hebt en die wordt overal door je lichaam opgenomen. Niet alle magnesium wordt door je hersenen opgenomen bv.

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ja! Vrij te verkrijgen & kan inderdaad geen kwaad! Van magnesium heb ...
Morgen nog eens naar de apotheek dan šŸ¤­

2 maanden geleden

Ik heb even printscreens genomen van de producten (die ik ken).

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

En ook alleen ā€˜s nachts? Pff kzie da lik nie zitten om dan ā€˜s nachts een ba ...
Ja vooral s nachts! Begint zo tegen een uur of 23u vaak.. om zot van te worden. Vaak ben ik dan na een bad terug wakker, maarja van die pijn kan ik ook niet slapen šŸ¤¦ā€ā™€ļø. Maar dim wel de lichten in de badkamer, en kruip dan nadien terug mijn bedje in. Maar dat is enkel de laatste oplossing.. Met de steunkousen helpt het soms. Maar die zijn al opgemeten op 12w zwangerschap, dus beginnen te spannen nu en pijn te doen overdag.. Maarja ik wil voor die max 10 weken ook geen nieuwe van 80ā‚¬ gaan halenšŸ™ƒ Volgens kinĆ© omdat er al teveel vocht in benen zit.. . Maar ze helpen ook niet altijd tegen de pijn s nachts. Het blijft ook hier een zoektocht.. Samen met de bekkeninstabilitekt heb ik het wel zoā€™n beetje gehad met de zwangerschapšŸ˜… Maarja alles voor ons wondertje šŸ¤ž

2 maanden geleden

Dit zijn dan die tabletten met meerdere soorten magnesium

2 maanden geleden

Soms ga ik ook vlak voor het slapen nog een blokje wandelen met mijn vriend! (Gewoon in pyjama op slippers)šŸ˜… Dit hielp wel goed. Nadien direct bed in. Dan waren ze nog even gestretcht ed voor het slapen. en dan kom je de eerste helft van de nacht al door.

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ja vooral s nachts! Begint zo tegen een uur of 23u vaak.. om zot van te wor ...
80ā‚¬?!??!! De mijne uit de apotheek waren maar ā‚¬15 Ja als je alle andere kwaaltjes er nog bij hebt, heb ik echt geen recht van klagenā€¦ ik ga je tips eens meenemen šŸ’—

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Morgen nog eens naar de apotheek dan šŸ¤­
Als je eventueel advies wilt erover kan je ook eens naar de Biovita gaan en je vraag stellen. Ze zullen mss ook nog andere zaken aanraden. Maar dit zijn de producten waar ik meteen aan denk en je, volgens mij, ook niet zo meteen als alternatief krijgt bij een apotheek.

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

80ā‚¬?!??!! De mijne uit de apotheek waren maar ā‚¬15 Ja als je alle andere kw ...
Ja ik heb de categorie 2 kousen direct gekregen op voorschrift van de gyneacoloog.. Die werken harder dan de ā€˜gewoneā€™. Omdat ik al vochtproblemen had voor de zwangerschap in mijn kuiten.. šŸ˜… Dus het blijft wel echt bij 1 paar kousen..

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ja ik heb de categorie 2 kousen direct gekregen op voorschrift van de gynea ...
Ja dat kan ik geloven! Had ook een voorschrift gekregen, maar bij de apotheek zeiden ze dat da niets uitmaakte šŸ˜µā€šŸ’« misschien dan toch de verkeerdeā€¦ kga nu eens proberen