Klinkt herkenbaar. Denk dat altijd dat mn buikwand aan het rekken is door te groeien en daardoor pijnlijk is. Zoals je zegt ook vaak als ik me ‘s nachts draai van kant. Mijn buik en vel staat echt wel gespannen precies.
Jaa links en rechtonder soms. Is alleen als ik zijdelings lig na een langere tijd en als ik mij terug recht wil zetten. Denk dat de spieren zijn die weer wat uitrekken of teveel druk ofso.. ik maak mij geen zorgen omdat het niet blijfend is 😅 ook steken daar beneden ind V maar da zijn indalingspijntjes 😅 mss door het indalen dat de buik zakt en de huid vandebuik mee moet rekken waardoor het wat pijn doet? Kheb ook geen idee wat het precies is.. ben maar aan het gissen 🤣
Aaaaaa precies wat ik heb denk ik?
Ik dacht dus dat die pijn vanaf die navelbreuk kwam, maar volgens de gynae zou dat een verrekking of scheurtje in m’n buikspier kunnen zijn. Blijkbaar veelvoorkomend.
Door de constante rek die er op zit, kan het echt wel brandende pijn geven.
Begin de dag valt t wel mee maar naarmate de avond komt en er meer bewogen en meer gegeten is, hoe erger t wordt bij mij.
Ik heb tot nu toe maar eentje die pijn doet maar kunnen er zeker meerdere zijn ook
Ik heb wel pijn aan mn buik omhulsel lik ofdajt noemt 😂 als ik in bed van de ene kant naar de andere moet draaien nadat ik er een tijdje op gelegen heb zegmaar. Ma ik denk dat da door het gewicht komt