13 Reacties
20 dagen geleden
Van mijn bekken heb ik al lang last, zit hiervoor ook ql een maand thuis. Maar heb dit nog nooit zo in mijn buik gevoeld. Vanaf dat m'n kussen tegen mijn buik duwt, doet hij pijn. Anders is dit idd enkel met draaien.
Een dafalgan genomen en is nu iets beter.
20 dagen geleden
Tis luk het deel onder mijn navel die zeer doet en is ook telkens hard, boven mijn navel niet.
Ofwel zijn dit spieren ofzo. Het is niet van mijn bekken zoals de pijn aan mijn schaambeen, is iets hoger.
20 dagen geleden
Reactie op LoreBaby
Ik heb een navelbreuk boven m’n navel, dat doet oppervlakkig wel pijn.
Sind ...
Oei, maar dat voel je waarschijnlijk constant dan? Voorlopig is m'n buik weer iets beter.
20 dagen geleden
Reactie op Ikwileenkindje
Oei, maar dat voel je waarschijnlijk constant dan? Voorlopig is m'n buik we ...
Vooral naar de avondkant toe als ik gegeten heb en die buik nog net iets meer drukt.
Dat in combinatie met wandelen en in beweging zijn, want bij een volledige dag rust voel ik ‘t amper.
Voelt aan als wanneer je hard op een blauwe plek zou drukken, maar dan voortdurend inderdaad..
Maar dat lijkt me dan niet wat t is bij jou, het doet me meer denken aan dat trekkerig gevoel in de liezen, en dat zou volgens de vroedvrouw en gynae van t bekken voortkomen
20 dagen geleden
Reactie op LoreBaby
Vooral naar de avondkant toe als ik gegeten heb en die buik nog net iets me ...
Nja ofwel is het ook dat van mij, want het is echt als ik eraan kom. Ik hoop dat het vanacht niet weer zo is.
Mijn bekken heb ik nu en mijn vorige zwangerschap al veel last van gehad en is totaal dat niet.
Zal zien als het vanacht weer zo is, anders bel ik er morgen eens voor.
20 dagen geleden
Reactie op nilo 1
ik had dit ook van mijn onderbuik tot mijn navel ongeveer, had de vk gebeld ...
En hadj dan constant pijn. Vandaag was het beter, maar het start nu plos weer.
20 dagen geleden
Heb je hier lang last van en is het steken precies of drukkende pijn.
Zijn er andere klachten die je ervaart ook dan want ik heb dit ook en uren lang en soms kwam die terug en stekende/drukkende pijn daar en precies of er iets aan het schuiven was.
Kan ook mss indaling.
Heb je krampen of een scherpe stekende pijn of het meer een drukkende pijn.