8 Reacties

3 maanden geleden

Ik voel het wel harder , het voelt anders als mijn blaas snachts vol is, kan nu wel niet echt zeggen dat het echt pijn doet bij mij

3 maanden geleden

Ik herken het gevoel, vooral snachts idd. Het doet niet echt pijn maar als ik dan uit bed opsta voel ik een drukkend/ ongemakkelijk gevoel.. ik word er zelfs wakker van. Maar zoals je zegt in de dag gaan we vaker waardoor het idd minder hard voelt

3 maanden geleden

Ik heb dit ook, en moet vaak zelfs 2x opstaan 's nachts 😪 maak me er geen zorgen over want overdag inderdaad geen last van

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Inderdaad, ik voel ook een lichte steek, na het plassen is dit voorbij. Ik ga volgende week naar de gyn, ga het ook navragen.

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde.. ik heb dit zelfs ook overdag.. volgende week maandag met de auto naar Italië ben benieuwd hoe ik dat ga doen😂😂😂

3 maanden geleden

Ik had dit vroeger in de zwangerschap wel, maar ondertussen ben ik zoveel wakker dat de plas niet opstapelt 🙈.

3 maanden geleden

Ik heb dit de laatste week precies ook wel ondervonden. Zo’n duwend / stekend gevoel vanaf je rechtkomt… dan denk ik aaaah ligt ze er weer extra goed op? 🤭😂

3 maanden geleden

Ja dit heb ik ook altijd maar bij mij doet het vaak al zeer als ik lig ook. Overdag soms ook. Is zeker normaal de baby kan op je blaas liggen waardoor je constant naar de wc moet.