6 Reacties

één dag geleden

Misschien best eens bellen naar het verloskwartier 🫶🏼

één dag geleden

Ik zou voor het zekerste ook idd eens bellen! Kunnen ze misschien even testen of het eventueel om vruchtwater gaat en dan ben je op je gemak 😊

één dag geleden

Ik ben ook 37weken maar is alleen wit verlies geen geel, dus het zou misschien om de slijmprop kunnen gaan bij jou. Slijmprop is geel plakkerig en zou beetje bloed bevatten. Alsje dit zou hebben is dit een voorbode dat de bevalling echt dichtbij is. (Heb dit ergens gelezen, is ook mijn eerste zwangerschap) maar ik zou indd eens de materniteit bellen!

één dag geleden

Reactie op Robbievp

Ik ben ook 37weken maar is alleen wit verlies geen geel, dus het zou missch ...
Goh niet persé hoor, ik ben mijn slijmprop ook al meer of een week kwijt ofzo (nu 37+5) en nog niks hahahaha. Is helaas geen indicatie dat je binnen dit en zoveel uur/dagen zult bevallen. Kan nog weken duren 🥲

één dag geleden

Ik had dit ook paar dagen lang en kwam elke keer meer plakkerig in. Zo ben mijn slijmprop in stukken verloren. Ze hebben in verloskamer 2 keer getest voor vruchtwater want leek er wat op. Zo ik zou eens bellen en laten testen of het vruchtwater zo zou zijn. Ben jij ook wat geruster maar kan even goed jou slijmprop zijn die je verloren hebt.

één dag geleden

Je bent vermoedelijk stukjes slijmprop aan het verliezen. Komt in dikke, gele, plakkerige stukken/brokken los. Kan ook zijn dat je een van de volgende dagen de volledig slijmprop verliest. Je lichaam maakt dit wel terug opnieuw aan. Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap van 32w tot 41 dat deze los kwam. Wel opletten met infecties bv. Bad nemen. Als je de slijmprop verliest ben je daar vatbaarder voor.