14 Reacties

4 dagen geleden

Ooohn, deel dit bericht/gevoel ook maar met hem 馃グ

4 dagen geleden

Reactie op Mait茅87

Ooohn, deel dit bericht/gevoel ook maar met hem 馃グ
Dat is geen probleem 馃き馃槏

4 dagen geleden

Mijn partner heeft wel al eens een baby van dichtbij gezien (de kindjes van me beste vriendin) maar nog nooit vastgenomen & ook nog nooit een pamper ververst etc.. hij is zoooo schattig hem op alles aan het voorbereiden 馃グ die verliefdheid dat je zegt, dat klopt echt helemaal! Ik kan nu soms echt janken als hij weer met iets afkomt waar hij nerveus voor is bv. kleertjes aandoen, baby wassen etc.. & dan bedoel ik janken van geluk, trots en verliefdheid h茅!

4 dagen geleden

Ik kan niet wachten om mijn vriend papa te zien worden/zijn 馃ス

4 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Mijn partner heeft wel al eens een baby van dichtbij gezien (de kindjes van ...
Echt waar, dat is zooo mooi 馃ス馃槏

4 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Echt waar, dat is zooo mooi 馃ス馃槏
Ja, niet normaal! & doordat ik niet zoveel zware werken kan doen door mijn bloeddruk, is hij in mijn plaats aan het nesten 馃グ alles wat ik wil kuisen, maar fysiek te zwaar is voor me of ik zou de dag nadien geen mens zijn, doet hij voor mij & het gaat soms echt over stomme dingen 馃槄

4 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Ja, niet normaal! & doordat ik niet zoveel zware werken kan doen door m ...
Zalig!! 馃槏

4 dagen geleden

Hier ook. Ik geraak met de dag nog verliefder...Ik dacht dat dit niet meer kon...naar ons gezinnetje toegroeien is zo zalig! 馃グ

4 dagen geleden

Ik kan dit gevoel beamen als ik mijn vriend met onze zoon bezig zie. Ook wanneer hij emotioneel werd van sommige eerste momentjes 馃グ Bij mijn vriend is het gevoel of zijn kijk op mij ook wel wat veranderd, hij herhaalt ook regelmatig dat ik een goeie mama ben als het met de borstvoeding wat moeilijker is. Ook dat hij voordien al veel respect voor mij had maar dat dit na de bevalling nog dubbel zoveel geworden is (was ook zonder epidurale dus ik heb wel afgezien op het einde) 馃槄. Onze daddy's en daddy's to be mogen ook fier zijn op wat ze doen! 鉂わ笍鉂わ笍

4 dagen geleden

Reactie op lotje1994

Ik kan dit gevoel beamen als ik mijn vriend met onze zoon bezig zie. Ook wa ...
Ja echt waar! Ik wist op voorhand echt niet wat ik kon verwachten hoe hij zou reageren... zowel op mij als de baby (hij is altijd heel lief enzo hoor maar ja dit is toch niet zomaar iets). Zalig 馃グ馃グ inderdaad terecht fier mogen ze zijn!!

3 dagen geleden

Hier loopt alleen een gesloten boek met veel stress... ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen 馃檮

3 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Hier loopt alleen een gesloten boek met veel stress... ben heel benieuwd ho ...
Komt wel goed!!

2 dagen geleden

Voor mijn vriend is het zijn eerste kindje. Had nooit verwacht zelf nog papa te worden. Ik smelt als ik zie hoe goed hij is met mijn dochtertjes. Hij is een goeie papa. Ik ben supertrots op hem 馃グ馃槏