10 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben deze middag twee maal flauwgevallen tijdens mijn vlucht, waarschijnlijk door een te lage bloeddruk. Er waren gelukkig 2 artsen aan boord die me geholpen hebben, maar die zeiden ook dat het echt belangrijk is om voldoende elektrolyten en zout te eten tijdens de zwangerschap, en zeker als je veel water drinkt en als het warm is..
Ik wou dat ik deze topic eerder had gezien!
4 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Ik ben deze middag twee maal flauwgevallen tijdens mijn vlucht, waarschijnl ...
Goed dat ze je verder hebben kunnen helpen! Ja zeker veel water drinken, ik krijg dat gevoel van flauwvallen ook als ik ff niks drink en beetje zout helpt inderdaad ook hiervoor.
Heb online gelezen kleine beetje keltische zout in je water (kokoswater is ook heeeeeel goed schijnt, maar vind da zo vies 😭)
4 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Vanwaar haal je dit? :)
Ik bestelde dit een tijd geleden online. Ik weet niet meer precies van waar mijne komt, maar Pit&Pit, Holland&Barret en De onlinedrogist verkopen het bijvoorbeeld. En je plaatselijke natuurwinkel misschien ook, maar die zijn in mijn ervaring altijd een pak duurder. 😊
4 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Goed dat ze je verder hebben kunnen helpen! Ja zeker veel water drinken, ik ...
Ik heb hier op reis voor de eerste keer ‘PRIME’ gekocht.
Te zoet naar m’n gedacht, maar ik las t label en zou op basis van kokoswater gemaakt zijn. Nochtans smaak je dit niet.. was de smaak aardbei-watermeloen