12 Reacties
7 maanden geleden
Ik merk ook op mn watch dat mn hartslag hoger is. En door de progesteron ga je blijkbaar meer adem nemen. En je temperatuur is ook gestegen naar ongv 37graden dus ons lichaam is anders aan het werken dan normaal. Tis eigenlijk gek hoe het allemaal gaat 🙂
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja dat merk ikzelf ook wel, ik ben zo moe en voel me niet uitgeslapen 🙈
Inderdaad. Welcome in pregnant life 😅. Ik sta op smorgens en ik heb precies al een marathon gelopen🙈
7 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Inderdaad. Welcome in pregnant life 😅. Ik sta op smorgens en ik heb precie ...
Same over here! Geeft ergens wel een fijn gevoel, gevoel van bevestiging van de zwangerschap. Soms voelt het alsof het nog niet 100% echt is, maar door alle symptomen die er bij komen krijg ik dan wel weer bevestiging 🙈 ✨
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Same over here! Geeft ergens wel een fijn gevoel, gevoel van bevestiging va ...
Is hier ook zo.... voelt zo onwerkelijk. Denk dat het bij ons pas zal doordringen volgende maandag bij de 1e echo... zo spannend allemaal🥰
7 maanden geleden
Is hier ook zo.... voelt zo onwerkelijk. Denk dat het bij ons pas zal doord ...
Oooh ik moet de dag erna voor de eerste echo gaan! Ja allemaal heel spannend, bij mijn partner zie ik het ook elke dag meer en meer binnen sijpelen, het besef🙈 Mooi om te zien dat hij ook meer en meer trots is🥹 Ben vooral benieuwd hoe de echo er uit zal zien volgende week, want ben nu wel gewend van enkel een zwart bolletje te zien (van het eitje enkel)...
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Oooh ik moet de dag erna voor de eerste echo gaan! Ja allemaal heel spannen ...
Gek he... hier ook. Hij is super lief en behulpzaam en lijkt plots te kunnen omgaan met mijn "inzinkingen" 🤣🤣
7 maanden geleden
Gek he... hier ook. Hij is super lief en behulpzaam en lijkt plots te kunne ...
Ja bij ons helemaal hetzelfde! Hij lacht altijd eerst, en zo merk ik dat hij beseft vanwaar het komt. 🤣🙈 En hij is enorm begripvol... Ben benieuwd naar de rest van de zwangerschap, nu hopen om het eerste trimester goed door te komen🤞🏽
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja bij ons helemaal hetzelfde! Hij lacht altijd eerst, en zo merk ik dat hi ...
🍀🍀🍀