Hallo! Nog mama's die na de eerste echo geen opvolgboekje meekregen? Wel een map met allerlei info, formulieren en zwangerschapsboekje, maar geen opvolgboekje. Wordt dit niet meer gebruikt? 馃槄 Ben hiernaar vergeten vragen...
Aan de reacties te zien hangt het er wat vanaf. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik het meteen en werd het ingevuld. Het zal afwachten zijn tot de volgende afspraak. Merci alvast! 馃
Ik heb er 1 gekregen maar die is dus nooit ingevuld 馃槄 bij mijn eerste zwan ...
Ik heb niet gekregen van opvolgboekje. Wel een stick waar alle beeldmateriaal steeds op aangevuld wordt. De 1e consultatie kreeg ik een roze doos-bag, met veel (relevante) reclame en een 1e fopspeen. Wat wordt er genoteerd in het opvolgboekje?
Ik heb niet gekregen van opvolgboekje. Wel een stick waar alle beeldmateria ...
De USB hadden we ook, maar nu gebeurt dat ook allemaal via MyCozo bij een consult in het ziekenhuis. In het boekje wordt je medisch profiel bijgehouden. De grootte van het vruchtje, jouw gewicht, bloeddruk etc...
Je kan zo een boekje gratis aanvragen bij kind & gezin. Had dat al gedaan voor mijn eerste afspraak. Bij de afspraak kreeg ik er eentje en pas later kwam dat van kind & gezin met de post.