12 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb dit bij de 10weken echo gekregen

6 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Ik heb dit bij de 10weken echo gekregen
Oh ok, super! Dan wacht ik nog even af 馃

6 maanden geleden

Ik kreeg er wel eentje ingevuld mee tijdens de eerste echo (toen 8w).

6 maanden geleden

Ik heb ook enkel een map info gekregen. Moet binnen 3 weken terug dan is het voor mijn 12 weken echo. Hopelijk krijg ik het dan ook. 馃槉

6 maanden geleden

Ik heb eentje gekregen en nam die vol enthousiasme mee, maar wordt niet ingevuld 馃き馃槄

6 maanden geleden

Ik heb een boekje gekregen die ik bij elke afspraak moet meenemen

6 maanden geleden

Aan de reacties te zien hangt het er wat vanaf. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik het meteen en werd het ingevuld. Het zal afwachten zijn tot de volgende afspraak. Merci alvast! 馃

6 maanden geleden

Ik heb er 1 gekregen maar die is dus nooit ingevuld 馃槄 bij mijn eerste zwangerschap hebben ze het altijd ingevuld vanaf de eerste echo

6 maanden geleden

Reactie op H1993

Ik heb er 1 gekregen maar die is dus nooit ingevuld 馃槄 bij mijn eerste zwan ...
Ik heb niet gekregen van opvolgboekje. Wel een stick waar alle beeldmateriaal steeds op aangevuld wordt. De 1e consultatie kreeg ik een roze doos-bag, met veel (relevante) reclame en een 1e fopspeen. Wat wordt er genoteerd in het opvolgboekje?

6 maanden geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik heb niet gekregen van opvolgboekje. Wel een stick waar alle beeldmateria ...
De USB hadden we ook, maar nu gebeurt dat ook allemaal via MyCozo bij een consult in het ziekenhuis. In het boekje wordt je medisch profiel bijgehouden. De grootte van het vruchtje, jouw gewicht, bloeddruk etc...

6 maanden geleden

Je kan zo een boekje gratis aanvragen bij kind & gezin. Had dat al gedaan voor mijn eerste afspraak. Bij de afspraak kreeg ik er eentje en pas later kwam dat van kind & gezin met de post.

6 maanden geleden

Ik heb er wel eentje gekregen, en gelijk door de arts ingevuld. Ze gaf ook aan dat ik dit elk bezoek moest meenemen 馃槉馃憤