14 Reacties

2 maanden geleden

Hallo! Ik kan niet over misselijkheid meespreken maar merk sinds deze week (24w) opnieuw een aantal kwaaltjes die er in de eerste 14 weken ook wel waren, maar daarvan wel verdwenen waren

2 maanden geleden

Hierzo 🙋🏼‍♀️ maar wel de hele dag door. 😬🙈Ben nu 26+5 dagen

2 maanden geleden

Hey, ja bij mij was het ook en dan effe weg en nu weeral ma ik ben vooral misselijk in de namiddag.

2 maanden geleden

Mijn gynaecoloog zei dat misselijkheid rond 26w kon terugkeren. Maar meestal wel minder lang dan eerste weken. Ik ben momenteel 24w en merk ook een aantal kwaaltjes van in het begin terugkeren.

2 maanden geleden

Hier ook een aantal dagen misselijk in week 26. nu af en toe bij bepaalde geuren( dat was even weg gegaan)

2 maanden geleden

Ik ook sinds twee weken terug misselijk maar vooral last van maagzuur. Nu neem ik een maagzuurremmer en is het beter.

2 maanden geleden

Ik voel me ook weer misselijk. Heb het gevoel dat ik dan moet eten. Dan gaat het even weg en erna voel ik me weer slecht… heeft iemand dit ook?

2 maanden geleden

Reactie op Lauriebr

Ik voel me ook weer misselijk. Heb het gevoel dat ik dan moet eten. Dan gaa ...
Ja same!

2 maanden geleden

Reactie op Lauriebr

Ik voel me ook weer misselijk. Heb het gevoel dat ik dan moet eten. Dan gaa ...
Ik ook! Sommige dagen eet ik bijna elk uur iets, soms echt vervelend

2 maanden geleden

Jep, herkenbaar. Ik heb het minder erg dan in het begin, maar duidelijk terug meer dan tijdens het tweede trimester… bij mij is het vooral wel als ik erg moe ben. Misschien bij jou ook? Misschien helpt het als je het nog rustiger aan doet en meer slaapt?

2 maanden geleden

Reactie op lou15

Jep, herkenbaar. Ik heb het minder erg dan in het begin, maar duidelijk ter ...
Ik kan het al heel mijn zwangerschap vrij rustig aandoen, waar ik wel dankbaar voor ben! Maar idd het slapen gaat steeds moeilijker door het vaak moeten plassen en zwaarder wordende buik 🥲 dus kan wel samenhangen!

2 maanden geleden

Reactie op lou15

Jep, herkenbaar. Ik heb het minder erg dan in het begin, maar duidelijk ter ...
Ik had niet direct gedacht aan vermoeidheid maar het kan inderdaad wel!

2 maanden geleden

Ja hier 26weken en ben gisteren terug met Navalit moeten starten omdat de misselijkheid terug is 😅