23 Reacties

6 maanden geleden

Ohja, kleine side note... Ik ben in verwachting van een tweeling.

6 maanden geleden

Maagzuur is normaal. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook van begin tot einde. Terwijl ik er nooit last van heb als ik niet zwanger ben...

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Maagzuur is normaal. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook van beg ...
Ging het over na een tijdje bij jou? Of heb jij er lang last van gehad tijdens je zwangerschappen

6 maanden geleden

Ik heb dit enorm gehad bij al mijn 3 zwamgerschappen, en probeerde telkems er achter te komen van wat ik dat zoal net kreeg. Bv als ik choko at had ik dat erg 😅 wat mij wel telkens opnieiw goed hielp tegen de maagzuur was " een groot glas koude melk" drinken

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ging het over na een tijdje bij jou? Of heb jij er lang last van gehad tijd ...
De volledige zwangerschap had ik er last van... Gaviscon tegen brandend maagzuur was de redding hier 😀

6 maanden geleden

Reactie op fjona

Ik heb dit enorm gehad bij al mijn 3 zwamgerschappen, en probeerde telkems ...
Dankje voor de tip! Had het ook al op het internet gelezen, maar nog niet geprobeerd

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dankje voor de tip! Had het ook al op het internet gelezen, maar nog niet g ...
Ooh staat het ook op internet? 😅 dit was een tip die ik toen kreeg van mijn mama en schoonmama. In ieder geval zeker proberen waard dan medicatie in te nemen mss

6 maanden geleden

Ooch wat jammer dat de kwaaltjes erger werden op reis.. Hopelijk kan je wat met de melk en anders de Gaviscon.

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ooch wat jammer dat de kwaaltjes erger werden op reis.. Hopelijk kan je wat ...
Ik neem liever geen medicatie... Dus ga het eerst proberen met de melk vandaag 🤞🏼

6 maanden geleden

Ben ook op reis geweest net en ook mega ziek terug gekomen , met hoesten en keelpijn en zuur , we zijn nu eenmaal wat zwakker nu ,

6 maanden geleden

Reactie op laurayaya

Ben ook op reis geweest net en ook mega ziek terug gekomen , met hoesten en ...
Beterschap alvast! Ik hoop het niet te lang aan blijft slepen voor ons 🙈

6 maanden geleden

Aardappelsap kan ook helpen tegen brandend maagzuur.

6 maanden geleden

Een vriendin van me is 22 weken en die heeft enorme last van hevige maagzuur. Zorgkundige vertelde haar dat ze maagzuur heeft omdat de baby haar groeit. Voor jou is dat nog te vroeg, maar misschien is het bij een tweeling omdat je lichaam nog meer moet doen dan bij een gewone zwangerschap?

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Een vriendin van me is 22 weken en die heeft enorme last van hevige maagzuu ...
Wauw wat een krom Nederlands. Sorry, al een weekje strontziek. Kan niet meer spellen 😂 Maar het is wel grappig dat je maagzuur kan hebben omdat je baby haartjes aan het groeien is.

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Wauw wat een krom Nederlands. Sorry, al een weekje strontziek. Kan niet mee ...
Hahaha geen probleem, ik ken het! 😋 Ja kan indd wel zijn doordat er twee babies groeiende zijn, dat er meer druk op m'n maag komt ofzo? Geen idee 🙈🙈

6 maanden geleden

Jammer dat dit jouw vakantie was. 😔 Hopelijk kan je binnenkort toch nog eens een weekje weg en heb je minder last van kwaaltjes. Hier ook al regelmatig last van maagzuur. De vroedvrouw raadt gaviscon aan. Ik heb nu standaard van die zuigtabletten in mijn handtas steken. Gisteren had ik last van maagzuur en ik bestelde een Virgin mojito, waar veel limoen in zat. 🥴 Did not think that through..

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Jammer dat dit jouw vakantie was. 😔 Hopelijk kan je binnenkort toch nog ee ...
Ocharme! Ik had nu wel op reis elke ochtend een glaasje verse zumo (sinaasappelsap) op, dus denk dat dat bij mij vooral de boosdoener was... Ik ga achter bananen gaan nu, volgens mijn mama zou dat ook goed zijn voor maagzuur... En havermout ook... Ben benieuwd en hoop het de kwalen wat verzacht

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ocharme! Ik had nu wel op reis elke ochtend een glaasje verse zumo (sinaasa ...
Opletten met vers fruitsap op restaurant of op reis! “Ongepasteuriseerd sap uit een sapbar, restaurant of kruidenierswinkel wordt afgeraden tijdens de zwangerschap. Vers geperst sap kan E. Coli en andere bacteriën bevatten, en is in verband gebracht met uitbraken van voedselvergiftiging.” Ik schrok ook toen verloskundige dat noemde als iets wat niet mocht, omdat het zo gezond klinkt.

6 maanden geleden

Test nr 1, lang leve de bananen

6 maanden geleden

Reactie op First baby!

Opletten met vers fruitsap op restaurant of op reis! “Ongepasteuriseerd sap ...
Oh WoW, wist ik niet!!!! Wij zaten in een vakantie villa en deden onze inkopen zelf, het sap persten we zelf in de supermarkt...