9 Reacties

6 maanden geleden

Zit wat in hetzelfde schuitje ! Echo 13/5 en lijkt nog zooooo lang!

6 maanden geleden

Hier ook zo. Echo is maar 23/05. En ook al is het men 2de zwangerschap toch blijf je onzeker

6 maanden geleden

Idem hier. Momenteel 8w+3 en buiten wat meer vermoeid zijn en minder eetlust geen enkel andere klacht. Eerste echo vorige week was goed. Volgende echo 27/5 wat nog een eeuwigheid lijkt! 😬

6 maanden geleden

Ik voel ook helemaal niets, eerste echo 21/05. Nog lang wachten.

6 maanden geleden

Morgen 10 w en buiten meer honger en moe, heb ik zelf nergers last van. Nu begin ik opgeblazen te worden en krijg ik daardoor wel een 'buikje'. Lijkt eerder op een menstruatie + constipatie buik 😅 best wel ongemakkelijk

6 maanden geleden

Reactie op Evi-1991

Ik voel ook helemaal niets, eerste echo 21/05. Nog lang wachten.
Oh dat is echt nog lang! 😭

6 maanden geleden

Reactie op lina96

Oh dat is echt nog lang! 😭
We moeten vertrouwen op ons lichaam en blij zijn dat we geen klachten hebben zeker 🙈 ik ben nu 6w

6 maanden geleden

Snap ik volledig. Ik zit hier thuis ook met angst. Ik heb 2 maart een miskraam gehad en ik ben eig redelijk snel terug zwanger geraakt. Ik ben vorige week naar de gynaecoloog geweest en alles zag er super uit. Ik was toen 7+3 weken en nu moet ik wachten tot ik 12 weken ben dus moet ik pas 4/6 terug gaan. Ik ben hier continue aan het denken ’er is iets mis’. En gewoon hopen dat alles goed. Gaat. Want ik heb ook bijna geen symptomen. Soms is eventjes misselijk en krampen. Maar voor de rest niet echt iets. 🙈

6 maanden geleden

Reactie op chels1999

Snap ik volledig. Ik zit hier thuis ook met angst. Ik heb 2 maart een miskr ...
Ik duim voor je dat alles in orde is! ☺️