13 Reacties

één maand geleden

Movicol mag je wel nemen

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Movicol mag je wel nemen
Dit werkt niet bij mij.. ik nam voor de zwangerschap laxaberon..

één maand geleden

Zelf niet meegemaakt voor het groot toilet, men zus echter van bij de start wel plus nog meer door ijzertabletten te moeten nemen. Ze heeft aan dokter toen iets gevraagd van laxeermiddel en ook gekregen, weet enkel de naam niet meer. Was denk ik wel iets op natuurlijke basis. Niet gaan is zeker en vast ook niet goed. vooral lossere kledij op de buik dragen. Ik draag nu men Zwangerschapsbroeken. Daar zit ook nog verschil op qua rek ik het stuk dat op de buik komt. Qua training nog geen nieuwe gekocht, waardoor deze onder men buik komen met de rekker, meestal ook wel nog een koord voor aan te spannen bij. Moet wel zeggen doe ik sinds kort minder aan. Hopelijk begrijp je me een beetje 😊

één maand geleden

Reactie op Davina Pitt

Dit werkt niet bij mij.. ik nam voor de zwangerschap laxaberon..
Ja ik ken het .. heb ook veel problemen met naar het toilet gaan. Zit nu ook met aambeien (niet prettig)... ik drink nu wat Yakult en probeer zoveel mogelijk fruit enz te eten en water te drinken. Movicol krijg ik niet binnen (braken) dus een ramp 😮‍💨

één maand geleden

Hoi! Ons kleintje laat al maanden weten dat ze niet akkoord gaat als er iets tegen/over mijn buik komt. Daardoor draag ik zwangerschapsbroeken, maar het volledige elastische soort. Ze lijken meer op zwangerschapsleggings. Dat is het enige dat ze verdraagt zonder amok te maken in mijn buik :) Het toiletdeel: Ik heb ook mijn hele leven al last van luie darmen. Niet persen is de boodschap, want dit veroorzaakt bloed. Grote toiletbezoeken gaan dan wel langer duren. Ik drink elke week een bus appelsap van de Jumbo en merk dat dit (voor mij) wel helpt. Vers fruit enz kan ik niet eten/drinken owv zware allergie. Veel succes!!!

één maand geleden

Heyhey! Normaal mag je wel movicol nemen om naar het toilet te gaan :) of je kan het proberen met fruitsap, peperkoek, kiwi, …

één maand geleden

Ik raad movicol aan, dit is veilig voor zwangeren en helpt bij de stoelgang. Waarschijnlijk is er bloed door aambeien. Ik draag voornamelijk kleedjes omdat een broek ook heel vervelend zit

één maand geleden

Movicol hielp bij mij ook weinig, maar Forlax zakjes hebben mij wel goed geholpen de voorbije week tijdens mijn ziekenhuisopname!

één maand geleden

Dulcosoft mag wel las ik op de bijsluiter moest het pas aan mijn dochtertje geven word alleen in de darmen opgenomen

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ja ik ken het .. heb ook veel problemen met naar het toilet gaan. Zit nu oo ...
Ga ik proberen.. snap ik heb echt braakneiging van movicol🫣

één maand geleden

Dankje voor de tips.. straks naar de winkel gaan voor wat fruit en fruitsap in de hoop dat het wat beter gaat🙈

één maand geleden

Regelmatig kauwgom nemen helpt ook om je spijsvertering actief te houden. Meerdere keren per dag. Eens proberen? 😊

één maand geleden

Ik neem hiervoor Laxido (hetzelfde als movicol maar minder vies) en iedere ochtend een kiwi en een yakult of activia met vezels