3 Reacties
5 maanden geleden
Goeiemorgen Justine! Ik hoop dat je dit snel achter je kan laten zonder je ervoor te schamen :)
Weten deze vrienden al dat je zwanger bent? Zo niet, zal het binnenkort misschien duidelijk worden waarom je gisteren niet echt kon genieten van jullie avondje.
Sinds ik 7w zwanger ben, spreken wij eigenlijk alleen maar af met mensen die weten dat ik zwanger ben. Kwestie dat ze het begrijpen als ik me even wil afzonderen in de zetel of amper iets kan eten. Maar om heel eerlijk te zijn, hebben we maar 4x ofzo afgesproken in de afgelopen weken net omdat ik doodop was/ben.
Neem het jezelf dus echt niet kwalijk. Jullie vrienden zullen het echt wel begrijpen aangezien ze zelf een kindje hebben en weten hoe zwangerschap kan zijn. 😊
5 maanden geleden
Justine ik kan ook al wel eens zeer lastig en ongezellig uit de hoek komen. Zeker als de papa jolig is, op een moment dat ik met totaal anders voel… vaak hetzelfde zegt of niet luistert naar me wanneer ik aangeef dat ik alleen wil zijn. Door de zwangerschap ben ik al eens vaker snibbig, wisselt de stemming soms heftig en schrik ik ook al eens van mezelf. Zeker het moe zijn, eventueel de onderbroken nachtrust en de complete verandering hormonaal en in totaliteit maken dat we gewoon eens stuurloos zijn. Genoeg rust inbouwen en het jezelf niet kwalijk nemen. Het komt en gaat. Het is niet niks waar we doorheen gaan…🍀