13 Reacties

16 dagen geleden

Uitgerekend 6 december en ik ben echt nog zoveel aan het denken "ik moet dat nog en dat nog en dit nog en daar nog naartoe en dat nog doen" 🙈🙈 precies het gevoel dat het leven gaat stil staan op het moment dat het zo ver is...

16 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Uitgerekend 6 december en ik ben echt nog zoveel aan het denken "ik moet da ...
Ja ook! Maar mezelf nu ook wel al dingen "opgelegd" om te doen na de bevalling, om mezelf ook (zo snel als mogelijk) terug uit huis te krijgen 😍

16 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja ook! Maar mezelf nu ook wel al dingen "opgelegd" om te doen na de bevall ...
Dat is misschien ook wel een goed idee, ga ik eens bekijken!

16 dagen geleden

Ik ben uitgerekend voor 6 december. En begrijp helemaal hoe je je voelt. De kinderkamer is hier wel al geschilderd en dit weekend komen mijn ouders met de meubels. Maar de doopsuiker moet nog geregeld worden, vluchttas en/of -koffer ligt ook niet klaar en er zullen nog wel dingen zijn waar ik niet aan gedacht heb. Ik hoop dat tegen het zo ver is alles in orde zal zijn.

16 dagen geleden

Reactie op ianthe1991

Ik ben uitgerekend voor 6 december. En begrijp helemaal hoe je je voelt. De ...
Oh ja, hier is alles (denk ik) wel klaar, dus heb niks meer te doen, ook niet zo leuk 😅😅

16 dagen geleden

Uitgerekend 9/12, maar door zwangerschapsdiabetes en insuline moet ik vroeger worden ingeleid. Met een exacte datum in ons hoofd, voel ik precies nog meer druk. Zo benieuwd, zo spannend en tegelijkertijd nog zoveel te doen 😅. En precies ook het gevoel dat ik niks meer kan doen eenmaal hij er is 😂. Zijn kamer is al op de lange baan geschoven. Nu vooral veel regelen, afspraken, huishouden bijhouden.. Kaartje is eindelijk af 🥵, nu de valies en de doopsuiker?

16 dagen geleden

Hier staat alles klaar voor zijn komst haha, binnen 2 weken mag hij al komen van mij 😂

16 dagen geleden

Reactie op elighes

Hier staat alles klaar voor zijn komst haha, binnen 2 weken mag hij al kome ...
Oja uitgerekend 6/12. Morgen 36w op de kop!

16 dagen geleden

Reactie op elighes

Hier staat alles klaar voor zijn komst haha, binnen 2 weken mag hij al kome ...
Jep hier ook, helemaal klaar hij mag zich melden bij idd een weekje of 2 😂

16 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Jep hier ook, helemaal klaar hij mag zich melden bij idd een weekje of 2 😂 ...
Kzal zijn eviction notice letter al afgeven “gelieve de woonst te verlaten rond de 20ste -26ste november”

16 dagen geleden

Reactie op elighes

Kzal zijn eviction notice letter al afgeven “gelieve de woonst te verlaten ...
😂😂😂

16 dagen geleden

Reactie op ianthe1991

Ik ben uitgerekend voor 6 december. En begrijp helemaal hoe je je voelt. De ...
Idem bij mij… alsof hij niet vróeger kan, maar alleen later zál komen. 🙈 Vergeetachtigheid helpt wel om redelijk relaxed te blijven :D