14 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb maatje 46/48 en koop tegenwoordig onderbroeken bij Primark. Je hebt daar een soort die heel hoog zijn in wit en beige en die zijn super comfy en rekken heel goed mee! Komen ook mooi over de buik

2 maanden geleden

Ik heb deze van op zalando, voor mij zitten deze perfect

2 maanden geleden

Ik ben ook sinds vorige week overgestapt naar Large onderbroeken van C&A 🙈😂 is aanpassen, maar wel comfortabeler

2 maanden geleden

Ik vind de Jane-slip of Mady-slip van Kruidvat nu heerlijk zitten. Deze spannen niet tegen mijn buik, hebben een zachte rand. Ik neem ze wel een maatje groter dan normaal, but all worth it.

2 maanden geleden

Ik draag nogsteeds dezelfde Jane slips van de zeeman. 95% katoen (de band van voor is elastiek) en passen mij nogsteeds goed in m'n normale maat.

2 maanden geleden

Ik heb mama/zwangerschaps onderbroeken van de h&m die onder de buik gaan en ben er heel tevreden van. Je koopt ze in een pakje van 5 :)

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb mama/zwangerschaps onderbroeken van de h&m die onder de buik gaa ...
20 euro voor 5 stuks:)

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik vind de Jane-slip of Mady-slip van Kruidvat nu heerlijk zitten. Deze spa ...
Shit, ik bedoelde ´Zeeman´. Niet Kruidvat. Mijn hoofd was er niet helemaal bij precies, sorry. 🙃 Maar dus wel heel tevreden van!

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Shit, ik bedoelde ´Zeeman´. Niet Kruidvat. Mijn hoofd was er niet helemaal ...
Mady’s = Beste onderbroeken ooit! Ook voor ik zwanger was. Nooit meer andere onderbroeken in mijn geval 🤗

2 maanden geleden

Lindex is heel comfortabel, komt mooi hoog (niet tot halverwege je buik zoals de meeste) en sluiten ook mooi aan waardoor je toch een beetje een ‘verstevigend’ gevoel aan je buik hebt

2 maanden geleden

Ik zweer trouw aan de h&m no show hipsters! Zalig als je vooral kleedjes draagt & je voelt ze echt niet zitten 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik zweer trouw aan de h&m no show hipsters! Zalig als je vooral kleedje ...
The same! Echt top onderbroeken! 😊

2 maanden geleden

Ik draag nog altijd de onderbroeken van chantelle (veritas) deze rekken mee met je lichaam en zitten zalig. Ze zijn er ook maar in 1 maat. Wel iets duurder maar veritas doet vaak 2+1 gratis. Dan probeer ik er altijd 3 te kopen.

2 maanden geleden

Reactie op elighes

20 euro voor 5 stuks:)
Checkkkk ik ook deze, en ze zijn de beste!