Dag allen,
Ik had een vraag omtrent ondergoed.
Met die steeds groeiende buik begin ik een enorm oncomfortabel gevoel te krijgen bij mijn ondergoed, vooral dan door mijn onderbroeken.
Hebben jullie tips of goeie merken voor goedzittend ondergoed? Al dan niet voor mensen met een maatje meer.
Bedankt!
Ik heb maatje 46/48 en koop tegenwoordig onderbroeken bij Primark. Je hebt daar een soort die heel hoog zijn in wit en beige en die zijn super comfy en rekken heel goed mee! Komen ook mooi over de buik
Ik vind de Jane-slip of Mady-slip van Kruidvat nu heerlijk zitten. Deze spannen niet tegen mijn buik, hebben een zachte rand. Ik neem ze wel een maatje groter dan normaal, but all worth it.
Lindex is heel comfortabel, komt mooi hoog (niet tot halverwege je buik zoals de meeste) en sluiten ook mooi aan waardoor je toch een beetje een ‘verstevigend’ gevoel aan je buik hebt
Ik draag nog altijd de onderbroeken van chantelle (veritas) deze rekken mee met je lichaam en zitten zalig. Ze zijn er ook maar in 1 maat. Wel iets duurder maar veritas doet vaak 2+1 gratis. Dan probeer ik er altijd 3 te kopen.