78 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ben benieuwd! Laat je weten wat het wordt? 🥰💖💙
Doe ik zeker, ik heb zo zenuwen dat wil je niet weten wat erg🤭🤭🤭💗
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ik ook 😂 bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik gewoon relaxed en liet h ...
Heb je beetje een voorkeur deze keer?🤭 ik wel en ik denk dat dat het probleem ook beetje is.. zowieso al hij/zij maar gezond is maar 12 weken echo was perfect in orde drm verwacht ik eigenlijk niet dat er nog iets uit de nipt gaat komen 🙏🏼
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ik ook 😂 bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik gewoon relaxed en liet h ...
Zo dit staat er nu haha
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ja stiekem toch wel een meisje 🥰 maar idd als het maar gezond is. En jij?
Ik ook nog een meisje… ik zie ook dat je een jonge en een meisje hebt gelijk mij🤭🤭
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ja klopt. Leuk hé! 😍 mijn dochtertje wilt graag een zusje. Ze kan er uren ...
Ja ik zie mijn dochtertje ook echt voor me spelen met haar zusje in mijn hoofd heb dat beeld nu echt voor me en als het een jongetje zal zijn gaat het even aanpassen zijn aan het idee maar gaat even geliefd en welkom zijn als een meisje dat wel zowieso! Ma ik snap je wel Kheb beetje hetzelfde hier nu🤭💗 hopen dat onze dromen mogen uitkomen en zo niet dan komen er zowieso andere dromen maar dan met een lief klein mannetje 🩵💗
5 maanden geleden
Ja ik zie mijn dochtertje ook echt voor me spelen met haar zusje in mijn ho ...
Ja absoluut! Die liefde die ik krijg van mijn kleine ventje is echt onbeschrijfelijk 🥹😍 hahaha ik heb precies hetzelfde als jij. Ben heel benieuwd wat we gaan krijgen. We zijn sowieso al geblessed.. 🤍✨
5 maanden geleden
Reactie op mom٠of٠2
Ja absoluut! Die liefde die ik krijg van mijn kleine ventje is echt onbesch ...
Ja hier ook echt waar zoveel liefde van mijn jongetje hij is echt zo lief en zacht!! Mijn dochter is toch echt een meisje meisje ook heel lief ma toch echt een meisje je snapt wel wat ik bedoel e en toch vind ik het ook geweldig haha dus wat het ook word heb je heel mooi gezegd we zijn geblessed!!🤍🤍
5 maanden geleden
Reactie op boterham133
Je had gelijk! Wij krijgen een meisje 💕🙈
Zo leuk om te horen 🥹🩷
5 maanden geleden
Iemand die hier het kan gokken?
Je foto laad niet ik weet niet als het aan mij ligt of aan jou🤭
5 maanden geleden
Je foto laad niet ik weet niet als het aan mij ligt of aan jou🤭
Klopt idd heb nu terug erin gezet 😅