78 Reacties

5 maanden geleden

Iemand die hier een gokje wil wagen? 🥰 ik twijfel 🙈

5 maanden geleden

Reactie op katrienwe

Iemand die hier een gokje wil wagen? 🥰 ik twijfel 🙈
Ik twijfel ook beetje bij deze

5 maanden geleden

Heb je mss een andere echo de nub is er niet te zien🥰
Oei uhm laat me even kijken, ik heb deze nog die ietswat duidelijk is maar geen idee of de nub erop staat of niet 😅

5 maanden geleden

Hoi hoi Kan iemand aan de hand van de NuB theorie een gokje wagen op het geslacht? Ik ben uitgerekend voor 30 december dus nog 1 week wachten op de Nipt. 🍀

5 maanden geleden

Iemand die het toevallig kan zien? Is wel niet zo duidelijk maar zo benieuwd! Vorige week donderdag bloed laten trekken voor de nip test maar nog geen resultaat.

5 maanden geleden

Wij verwachten een meisje! 🩷🩷

5 maanden geleden

Wij hebben net onze 2e echo gehad op 13 weken, dokter wilde geen gokje doen. Kan de echo iets meer vertellen? 😊vandaag ook pas niptest gehad en ik ben nu al zo ongeduldig 🫣

5 maanden geleden

Iemand die bij mij een gokje kan doen ? 🙊 de arts had een vermoeden maar wou het niet vertellen, ik ben zo benieuwd. Dit was mijn 12weken echo.

5 maanden geleden

Reactie op boterham133

Iemand die bij mij een gokje kan doen ? 🙊 de arts had een vermoeden maar w ...
Meisje

5 maanden geleden

Reactie op s1994e

Wij verwachten een meisje! 🩷🩷
💗💗

5 maanden geleden

Wie doet een gokje? 🥰

5 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Wie doet een gokje? 🥰
Jongetje🩵🩵🩵

5 maanden geleden

Jongetje🩵🩵🩵
😍😍

5 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

😍😍
Jaa laat je weten als je het weet ben benieuwd als het klopt😍😍 heb je de nipt laten doen?

5 maanden geleden

Jaa laat je weten als je het weet ben benieuwd als het klopt😍😍 heb je de ...
Zal ik doen 🥰 nee geen nipt laten doen. Ben echt benieuwd. Ik ben echt nog nooit zo nieuwsgierig geweest 😂

5 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Zal ik doen 🥰 nee geen nipt laten doen. Ben echt benieuwd. Ik ben echt nog ...
Wanneer weet je het ?🤭 ik wel en ik verwacht de resultaten een van dees ben echt zo zenuwachtig Omg kwil het ook gewoon weten hahah😂

5 maanden geleden

Wanneer weet je het ?🤭 ik wel en ik verwacht de resultaten een van dees be ...
Ik had vandaag een echo. Ben nu 12+1 maar de gynaecoloog kon het nog niet zien. Denk bij de volgende echo en die is pas 20 aug. Dan ben ik 22 wkn 🫤😮‍💨 dus nog even wachten 😂

5 maanden geleden

Zien jullie iets?

5 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Ik had vandaag een echo. Ben nu 12+1 maar de gynaecoloog kon het nog niet z ...
Dat is idd nog lang! Ik heb vorige week een echo gehad en ik moest normaal ook nog tot 8 augustus wachten maar ik heb privé een afspraak gemaakt voor volgende maand vind augustus echt te lang ik heb geen geduld 😜

5 maanden geleden

Dat is idd nog lang! Ik heb vorige week een echo gehad en ik moest normaal ...
Ben benieuwd! Laat je weten wat het wordt? 🥰💖💙