44 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Vind je? Op de eerste foto dan?
Ja, ik zou het durven denken :) Ik zie maar 1 foto Mila
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Vandaag bevestiging gekregen het is een jongen 馃槄 dus de nub test met 12 wk ...
Ik had het wel juist馃槏馃槏馃槏馃┑
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Haha jaa! De gyno zei zelf zo zie je maar dat de nub niet echt te vertrouwe ...
Kben heel blij voor jou en je gevoel klopte dus ook! na 2 dochters een jongetje zo leuk 馃槏馃┑
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Was zooo blij, we wilde altijd 3 kindjes max. Dus na 2 meisjes, en de laat ...
Snap ik helemaal!! Heerlijk zo een klein ventje binnekort 馃┑ en binnenkort fijn shoppen jongetjes hebben zo leuke stoere dingetjes love it馃槏 geniet er maar lekker van!
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Kan niet wachten 馃挅 was al beetje bezorgd dat de kindjes zo op mekaar waren ...
Wat is je uitgerekend datum?馃槏 hier hetzelfde ik heb eentje van 6,5 hij heeft wel een mentale beperking dus is een zorgkindje en dan een dochter van 18 maanden als de baby geboren word heb ik dus ook nog een peuter van 2 in huis ik vraag me soms ook af hoe ik dat allemaal ga doen 馃槀馃槀 ik ben nu 12 weken 1 dag.. ik heb donderdag echo en nipttest .. hoe oud zijn jou dochters?
5 maanden geleden
Wat is je uitgerekend datum?馃槏 hier hetzelfde ik heb eentje van 6,5 hij hee ...
6dec met mijn bereking, ma de baby zelf toont een week vooruit. Ze zeiden dat dat geen probleem is om zorgen over te maken 馃槉 amaaaii je hebt je handen wel vol dan 馃槄 ben all kapot tegen de einde van de dag met dees 2. Ze zijn 3 en 1,9m. Ik duim voor je dat 脿lles in orde is 馃ス馃巰
5 maanden geleden
Reactie op MalikaD
6dec met mijn bereking, ma de baby zelf toont een week vooruit. Ze zeiden d ...
Nee is alleen een teken dat hij goed groeit denk ik dan e馃槏 Jaa idd gaat best pittig worden dat sowieso en die kleinste wilt niet alleen slapen daar denk k ook heel vaak aan pf maar komt wel allemaal goed zkr馃槀 die van jou zijn ook nog klein e馃槏 ze zijn zeker super blij zeker die van 3 die snapt het echt al een beetje e.. mijn zoontje van 6,5 snapt het helaas allemaal niet en de kleinste is ook nog te klein ze zegt wel baby buik maar dat is het ook haha馃槀馃┓
5 maanden geleden
Reactie op Laurah5
Iemand hiervan een idee? 12 + 3
Kun je de foto iets duidelijker maken mss van iets verder ?馃槏