9 Reacties

vor 5 Monaten

16 weken zwanger nog steeds zo plat als een pannenkoek, in de avond een klein buikje 😅 als het je eerste zwangerschap is kan dat beetje langer duren, in mijn geval is ht men 3de maar geen buikje

vor 5 Monaten

Ik, morgen 13 weken en ook nog niks te zien. Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo. Ook pas heel laat buik beginnen krijgen. Ik vind et nog niet zo erg want het is nog niet echt geweten dat ik zwanger ben.

vor 5 Monaten

Zelfde. Maar das juist goed zeker? Beter dan 30 kg bijkomen 🙈 volgens gynaeco perfect normaal. Zolang de kleine het maar goed doet 🧡

vor 5 Monaten

Morgen 15 w en na het eten + 's avonds opgeblazen. Ik merk wel dat mijn broeken beginnen spannen maar echt iets zien, dat niet.

vor 5 Monaten

14w en mijn gebruikelijke dikke buik is opgeblazen. Zeker nog geen baby bump.

vor 5 Monaten

Hier net zelfde enkel na het eten een buikje nu 12w

vor 5 Monaten

Pas aan 14w echt een buikje beginnen krijgen. Naar de ochtend wel minder dan naar de avond toe. Voordien ook vooral opgeblazen en gevoel dat ik gewoon ‘dikker’ was geworden 🙃 Maar een vriendin van mij die 20w ver is heeft hetzelfde, beide eerste zwangerschap. Ik pas ondertussen niet meer in mijn gewone broeken, zwangerschapsbroek is een echte verademing🙈

vor 5 Monaten

Ik heb ook nog geen buikje, ben 14w1d nu. In de namiddag en 's avonds staat mijn buik wel wat boller en meer opgeblazen. Maar ben dan altijd teleurgesteld als dit 's morgens weer veel minder is 😅

vor 5 Monaten

13w ook nog geen buikje. Enkel na de lunch een opgeblazen buik die soms verdacht eruit ziet 😅