14 Reacties

3 maanden geleden

Ik kan er niet van meespreken, maar zie er hier wel meer passeren, je bent zeker niet alleen! Ik heb voor m’n ongerustheid omtrent het hartje een doppler aangekocht, zodat ik zelf het hartje kan beluisteren.. Dat vind ik echt wel een aanrader !

3 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ik kan er niet van meespreken, maar zie er hier wel meer passeren, je bent ...
Oh oké dank je wel! Is mshn wel een optie!🤗

3 maanden geleden

Ik kan hiervan meespreken, ik heb pas een buikJE gekregen tussen 18-19weken, voordien nog zo plat als iets, en zelfs nu nog geen buik om u tegen te zeggen (nu 21w+2). Ik maakte mij hier ook zorgen in (en soms nog 🙈). Ik probeer mij vast te houden aan wat de gynaecoloog zegt, en ik heb ook een doppler om af en toe eens te checken, maar deze gebruik ik enkel nu nog als ik hem een dag minder voel. Maar je bent zeker niet alleen

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik kan hiervan meespreken, ik heb pas een buikJE gekregen tussen 18-19weken ...
Oh oké oef!!! Dankje dankje wel. Ben al veel geruster🤗🤗

3 maanden geleden

Reactie op Daphné Clays

Oh oké oef!!! Dankje dankje wel. Ben al veel geruster🤗🤗
Je zal ook wat geruster zijn wanneer je je kindje begint te voelen, dan maakt die kleine buik minder uit vind ik zolang alles op controles goed is. 😊

3 maanden geleden

Ik zelf heb wel een buik. Maar een vriendin van mij had totaal geen buik heel de zwangerschap lang. Zelfs op het einde zag je niks. Je voelde de baby wel en alles was inorde. Het kan heel goed kunnen dat je geen buik hebt. Je moet je zeker geen zorgen maken.

3 maanden geleden

Ik kan er ook van meepraten. Ik heb al gebeld naar de gynaecologe of dit wel normaal is. Ik ben volgende maandag 20w en die buik is er nog nie echt. En iets voelen. Misschien heel lichtjes, maar onduidelijk net kleine plofjes. Ze zei: dat dit normaal is. En me geen zorgen moet maken. Je bent niet alleen ❤️

3 maanden geleden

Bij mij is buikje pas beginnen boller worden op 21 weken.. plots floep, daar was het! Niet panikeren, komt wel!

3 maanden geleden

Reactie op nina819

Bij mij is buikje pas beginnen boller worden op 21 weken.. plots floep, daa ...
Merci🤗

3 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Ik kan er ook van meepraten. Ik heb al gebeld naar de gynaecologe of dit we ...
Mercii🤗🤗

3 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ik zelf heb wel een buik. Maar een vriendin van mij had totaal geen buik he ...
Dankje 🤗🤗

3 maanden geleden

Ik heb dit ook heel erg gehad (begin nu pas een buikje te krijgen op 21+3) en iedereen om me heen zegt ook steeds “oh ja je ziet het nogsteeds niet, weet je zeker dat dat goed is?” Of dat ik te weinig ben aangekomen nog… (ik ben altijd mager geweest en ben nu in totaal 8 kilo aangekomen, dat is voor mij mega veel..) Ik heb een prenataal coach ingeschakeld om me te helpen met mn angsten voor het niet kloppende hartje, en zij verteld ook vaak dat het helemaal normaal is bij mijn figuur 😊

3 maanden geleden

Ik heb dit ook. Het is pas sinds deze week (20w) dat er echt een buikje begint te komen. En zelfs dan nog kan je denken dat ik gewoon verdikt ben 😂 volgens de vroedvrouw is dat niet raar bij een eerste zwangerschap. Ik ben nu 1,5kg bij (na eerst 2kg te vermageren omdat ik niet kon eten) dus ook nog altijd niet noemenswaardig. Is allemaal niet erg en volgens de gynae zelfs beter omdat je anders veel te veel nog kan bijkomen naar het einde toe. Dus ik trek me daar wat aan op 🤗 hopelijk gaan de extra kilo's dan ook snel weer weg!

3 maanden geleden

Ik heb zelf wel een buik, ben ook zwaarder dus had al eentje, maar die is nu opgeblazen. Maar datzelfde gevoel besluipt me ook. Ik voel de baby nog niet en maak me daardoor dezelfde zorgen. Ik was bang dat er iets mis was omdat ik bovenaan al zo bol stond. Ik zocht op instagram eens buikjes op 🙈. #20wpregnant bvb en er is zooooveeeeel verschil in buikjes..