27 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben ook wel een beetje bang. Het is een heel traject geweest om zwanger te geraken en stel dat het dan mis zou zijn 🥹 Al overheerst het benieuwd zijn naar het geslacht meer dan de angst. Toch voor de moment

6 maanden geleden

Hier ook hetzelfde.. Komende woensdag 29/05 de 12weken echo + NIPT. Het enige waar ik aan kan denken zijn de resultaten van de NIPT, met name dan de chromosomentest. Het geslacht wil ik graag weten, maar daar ben ik niet voor gehaast. Zou me niet storen als dat nog niet af te leiden is 😅 Maar ik wil wél zo snel mogelijk weten of het kindje geen afwijking heeft. Ik hoop zo hard op een goed resultaat, zodat ik eindelijk wat meer kan genieten van de zwangerschap en kan uitkijken naar de komst van de baby. 🤞🏻🍀 Wanneer heb jij jouw test komende week?

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hier ook hetzelfde.. Komende woensdag 29/05 de 12weken echo + NIPT. Het eni ...
Ik moet ook gaan woensdag 29/5.. wel pas in de namiddag na mijn shift dus ik kan nog een hele dag stressen 😅. Het feit dat het ook zolang wachten is op resultaat is gewoon het ergste vind ik. Ik heb op je profiel gezien dat jij ook naar het OLV in Aalst gaat, kan dat? Stond bovenaan op je echo sorry 🙈

6 maanden geleden

Ik moet volgende week gaan en toch ook wel wat stress voor 🙈 Laat ons hopen dat alles in orde is 🙏

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik moet ook gaan woensdag 29/5.. wel pas in de namiddag na mijn shift dus i ...
Jaa, OLV Aalst! Woensdag moet ik daar zijn om 15u, bij Dr. Delattre. ☺️ Wie weet komen we elkaar binnenkort wel eens tegen in de wandelgangen zonder dat we het doorhebben, hahaha! Kunnen we samen verder stressen.. ´en, hebt gij uw resultaat al binnen?' 😅

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hier ook hetzelfde.. Komende woensdag 29/05 de 12weken echo + NIPT. Het eni ...
Dit heb ik ook helemaal.. 31/05

6 maanden geleden

Dit is de reden waarom ik de nip test niet laat doen..

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Jaa, OLV Aalst! Woensdag moet ik daar zijn om 15u, bij Dr. Delattre. ☺️ Wi ...
Haha wat een toeval, ik moet gaan om 15u30 en ik ga ook bij Dr. Delattre 😅😅

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Haha wat een toeval, ik moet gaan om 15u30 en ik ga ook bij Dr. Delattre 😅 ...
Hahahah, heerlijk zo´n toevallen! 😁 Als de afspraken wat uitlopen, kruisen we elkaar misschien nog in de wachtkamer! 😂

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hahahah, heerlijk zo´n toevallen! 😁 Als de afspraken wat uitlopen, kruisen ...
Wel leuk dat er hier iemand in de app is van zo dicht 😁. Wanneer ben je uitgerekend? Zal waarschijnlijk niet veel schelen dan met mij

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wel leuk dat er hier iemand in de app is van zo dicht 😁. Wanneer ben je ui ...
Ik ga overschakelen naar privéberichten omdat ander mama´s hier misschien wel bij de topic willen blijven 🤣

6 maanden geleden

Ik had hier ook wel angsten voor maar viel achteraf keihard mee.. weet dat het wel even kan duren voor je resultaat hebt .. ik heb 12 dagen moeten wachten voor we het resultaat wisten. Nu er zat wel 1 feestdag in (1 mei).. Ik dacht dus na de niptest dat het wel safe was.. maar blijkbaar is de 20 weken echo ook een super belangrijke omdat ze dan echt kijken naar alle organen en het volledige lichaampje van de baby om afwijken op te sporen.. dus voor mij is dit weer een stress momentje .. denk dat het er zo hard bijhoort en ook volkomen normaal is Leuk dat we elkaar allemaal zo kunnen steunen 🫶🏼

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ik had hier ook wel angsten voor maar viel achteraf keihard mee.. weet dat ...
Ja inderdaad, de 20weken is ook nog een mijlpaal. Denk dat we vanaf dan pas écht kunnen genieten 🙈. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met al die angsten!

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ja inderdaad, de 20weken is ook nog een mijlpaal. Denk dat we vanaf dan pas ...
Ik denk dat er nog een grote taboe heerst rond angsten en ongemakken rond en in een zwangerschap.. want iedereen zegt: het gaat wel over- je moet erdoor en wees blij dat je zwanger bent Enzo.. maar wilt niet zeggen dat elke dag even gemakkelijk is ☺️ en dat we niet eens mogen zagen over de ongemakken 🤷🏼‍♀️😅 Angsten zijn heel normaal dus wat je ervaart is helemaal oké 👌🏼🫶🏼

6 maanden geleden

Volledig herkenbaar! Ook deze week 12weken echo en nipt.. overal in de omgeving loopt alles goed. Bij ons liep het al eens mis. Dus ik hoop dat we bijna ook goed nieuws mogen melden🤞

6 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik heb morgen ook mijn nipt. Heel nerveus voor! Ik moet mezelf continu eraan doen herinneren om positief te denken. Ik hoop zo hard op een goed resultaat voor iedereen! 💛

6 maanden geleden

Heel erg herkenbaar! Ik wacht momenteel op mijn resultaten 😥😅

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wel leuk dat er hier iemand in de app is van zo dicht 😁. Wanneer ben je ui ...
Ik kom uit Erembodegem maar ga naar olv Asse. Ik heb 31/5 de nipt test. Ik zit ook met angsten, had ik bij mijn vorige zwangerschappen niet…

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Heel erg herkenbaar! Ik wacht momenteel op mijn resultaten 😥😅
Oh spannend! Ik duim mee 🤞

6 maanden geleden

Ik heb pas op 5/6 nipt en echo op bijna 13 weken en vind het verschrikkelijk om nog zo lang te wachten. Merk wel dat iedere echo zekerheid meebrengt maar eens die dan weer even geleden is ik alweer uitkijkt naar het volgend moment van bevestiging 😅