21 Reacties

2 maanden geleden

Hahahaha ja!!! En ik kan ze helemaal niet inhouden 😂 mijn vriend zegt dan altijd ‘heb jij nu wéér een scheetje gelaten?’ AWEL JA hahahaha

2 maanden geleden

Herkenbaar. Helaas geen tips.. gelukkig is het tot nu toe meestal thuis, dus mn vriend weet al dat het een zwangerschaps dingetje is en we lachen ermee

2 maanden geleden

Yep !

2 maanden geleden

Hahahhaha yes!! Ik heb er geen controle over 😂😂 het is er gewoon

2 maanden geleden

Haha… heerlijk! Ergens blij te lezen maar ik wil dat echt niet meemaken voor zo’n 60 man 😂

2 maanden geleden

Ik ook omg ik schaam me dood hahahahahah ik kan ze niet een ophouden🫠🤣

2 maanden geleden

Ik had dat donderdag tijdens de les. Ineens ontsnapte een scheetje terwijl ik mijn uitleg aan het geven was voor de klas. Ik heb meteen gedaan alsof het een leerling was. ´Mannen, wie van jullie heeft een scheet gelaten, ik hoor het tot hier´. Godzijdank begonnen ze elkaar te beschuldigen.😂😂 Ik wil niet herinnerd worden als de leerkracht die scheetjes laat, daarvoor zijn tieners te gemeen. 😂 Thuis I will own them, maar echt niet in de klas.

2 maanden geleden

Bij mij is het andersom, ik kan er net geen laten en dat is ook niet echt aangenaam 🙄.. Ook naar de grote wc gaan blijft een probleem 🥲.

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Bij mij is het andersom, ik kan er net geen laten en dat is ook niet echt a ...
Heb jl Movicol al geprobeerd? Hielp hier heel goed. Tegenwoordig lukt het me weer zelf om dagelijks een grote boodschap te doen, maar Movicol was een life saver een paar weken geleden. Is ook perfect te gebruiken tijdens de zwangerschap :)

2 maanden geleden

Ik laat nu ook wel meer scheetjes, en als mijn vriend er iets van zegt zeg ik gewoon 'tis de baby'. Ik zeg bij veel dingen 'tis de baby' 😅

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Bij mij is het andersom, ik kan er net geen laten en dat is ook niet echt a ...
Idd Movicol innemen, maakt je stoelgang zachter waardoor het makkelijker gaat. Of wat aanpassen in je eten, meer vezels eten, fruit en noten en ook genoeg water drinken

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Idd Movicol innemen, maakt je stoelgang zachter waardoor het makkelijker ga ...
Ja het probleem is dat ik movicol echt niet binnen krijg 🤢. Ik eet als ontbijt nu havermout met fruit.. op de hoop dat het terug op gang komt 😅

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ja het probleem is dat ik movicol echt niet binnen krijg 🤢. Ik eet als ont ...
En laxoberon? Dat kun je in druppeltjes hebben, dus smaakt wss minder hard door dan movicol ;)

2 maanden geleden

Reactie op elighes

En laxoberon? Dat kun je in druppeltjes hebben, dus smaakt wss minder hard ...
Ik heb wel niet opgezocht of het pregnancy proof is

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb wel niet opgezocht of het pregnancy proof is
Dat heb ik ooit 1x genomen (heb wel standaard last van slecht naar het toilet kunnen gaan) en daar heb ik toen de hele nacht van op wc gezeten met veel krampen en weinig resultaat 🥲 dus daar ga ik ook voor passen 😂..

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Dat heb ik ooit 1x genomen (heb wel standaard last van slecht naar het toil ...
Oh hmm, dan weet ik het ook niet hahaha 😅

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Dat heb ik ooit 1x genomen (heb wel standaard last van slecht naar het toil ...
Als dat ook niet gaat dan zou ik er gewoon voor zorgen dat je via je voeding zeker genoeg vezels binnenkrijgt, veel water drinken en zien dat je genoeg beweging hebt! En zeker niet te veel duwen of te lang op toilet blijven zitten als het niet gaat want anders krijg je er nog is aambeien bij 😅 succes!

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Oh hmm, dan weet ik het ook niet hahaha 😅
Het is een strijd 😂

2 maanden geleden

Hebben jullie dat enkel met scheetjes laten??? Ik laat ook constant boertjes ontsnappen 🫢🫢

2 maanden geleden

Reactie op Shelly L.

Hebben jullie dat enkel met scheetjes laten??? Ik laat ook constant boertje ...
Ik ook constant boeren 😅