Hoi
Ik moet echt bijna nooit scheetjes laten, maar nu is dat anders. Ik vind vooral het idee dat als ik aan het werken (geef les) ben ik plots, uit het niks en zonder dat ik het voel opkomen, luid gas los 🤣🤣
Hebben jullie dit ook? Tips?
Herkenbaar. Helaas geen tips.. gelukkig is het tot nu toe meestal thuis, dus mn vriend weet al dat het een zwangerschaps dingetje is en we lachen ermee
Ik had dat donderdag tijdens de les. Ineens ontsnapte een scheetje terwijl ik mijn uitleg aan het geven was voor de klas. Ik heb meteen gedaan alsof het een leerling was. ´Mannen, wie van jullie heeft een scheet gelaten, ik hoor het tot hier´. Godzijdank begonnen ze elkaar te beschuldigen.😂😂 Ik wil niet herinnerd worden als de leerkracht die scheetjes laat, daarvoor zijn tieners te gemeen. 😂 Thuis I will own them, maar echt niet in de klas.
Bij mij is het andersom, ik kan er net geen laten en dat is ook niet echt a ...
Heb jl Movicol al geprobeerd? Hielp hier heel goed.
Tegenwoordig lukt het me weer zelf om dagelijks een grote boodschap te doen, maar Movicol was een life saver een paar weken geleden. Is ook perfect te gebruiken tijdens de zwangerschap :)
Bij mij is het andersom, ik kan er net geen laten en dat is ook niet echt a ...
Idd Movicol innemen, maakt je stoelgang zachter waardoor het makkelijker gaat. Of wat aanpassen in je eten, meer vezels eten, fruit en noten en ook genoeg water drinken
Ik heb wel niet opgezocht of het pregnancy proof is
Dat heb ik ooit 1x genomen (heb wel standaard last van slecht naar het toilet kunnen gaan) en daar heb ik toen de hele nacht van op wc gezeten met veel krampen en weinig resultaat 🥲 dus daar ga ik ook voor passen 😂..
Dat heb ik ooit 1x genomen (heb wel standaard last van slecht naar het toil ...
Als dat ook niet gaat dan zou ik er gewoon voor zorgen dat je via je voeding zeker genoeg vezels binnenkrijgt, veel water drinken en zien dat je genoeg beweging hebt! En zeker niet te veel duwen of te lang op toilet blijven zitten als het niet gaat want anders krijg je er nog is aambeien bij 😅 succes!