27 Reacties
één maand geleden
31 weken en werk in het secundair onderwijs op 6 scholen. Vorige week de hele week thuis gezet omdat ik zwaar oververmoeid was en 's avonds niks kon van de rugpijn. Die rust heeft me wel goed gedaan. Ben van plan nu nog tot de herfstvakantie te werken (2 weken) en dan met doktetsattest thuis te blijven tot ik verplicht moet stoppen (1 week voor uitgerekende datum).
één maand geleden
33 weken zwanger. Tweede kindje. Ervaar hetzelfde als jou. Peuter vraagt veel energie en dus weinig rust voor mama. Geen zittende job, onderwijs dus veel rechtstaan ...
één maand geleden
Hier 29 weken met een driejarige kleuter in huis. Ik ervaar net hetzelfde als jou! Ondanks mijn 'zittende job' en twee dagen telewerk, enorm vermoeid en bijna geen ruimte om te rusten. Nu een weekje rust voorgeschreven door de gynae. Daarna (normaal) door tot een weekje voor de bevalling. 😬😅
één maand geleden
Hier 30w2d, morgen zie ik mijn verloskundige.
Ik heb een kleuter van 4 en werk zittend nog fulltime.
Ik heb geen zin meer om te gaan werken, ben erg moe en val moeilijk in slaap. Sinds 3 weken een lage bloeddruk waardoor alles nu veel trager gaat.
Ik neem ook magnesium tegen krampen en ijzer. Ik wil zo graag enkele dagen gewoon in mijn bed blijven liggen.