27 Reacties

één maand geleden

31w. Ik werk tot de week voor de uitgerekende datum. maar vind het ook al best pittig. (Eerste kindje)

één maand geleden

Hier 29 weken van eerste kindje en nog aan het werk. Moet er wel bij vermelden dat ik een zittend, administratief beroep heb en grote flexibiliteit krijg van m’n werkgever om thuis te werken. Met een ander kindje in huis kan ik geloven dat dit helemaal anders is!

één maand geleden

31w en ik werk nog tot 2w voor de uitgerekende datum (1ste kindje en ik werk ook wel veel van thuis uit).

één maand geleden

33 weken en sta nog zes weken voor de klas normaal 😅 wel eerste kindje hier

één maand geleden

Eerste hier, 32 weken ver, nog steeds aan het werk in hoofd- en bijberoep. Zolang dat fysiek kan, wil ik dat ook zo houden, krijg meer energie van te werken, dan van thuis te hangen :)

één maand geleden

33 weken, eerste kindje, laatste week werken deze week (had nog veel gewoon verlof) Ben wel blij dat het bijna gedaan is, sinds zaterdag enorme last van bekkenpijn bij staan en wandelen.

één maand geleden

Reactie op roezptoez

31w. Ik werk tot de week voor de uitgerekende datum. maar vind het ook al b ...
Ahja, ook in hoofd- en bijberoep hier. Maar ook wel veel computerwerk.

één maand geleden

31 weken, eerste kindje. Moeten stoppen op net geen 28 weken wegens te hoge bloeddruk. Anders was het plan tot 1 week voor de uitgerekende datum.

één maand geleden

29w, ook nog aan het werk, maar het wordt wel zwaar. Plan is om te stoppen 3 weken voor mijn uitgerekende datum

één maand geleden

Hier nu 33 weken en 't is echt heel zwaar aan het worden... Elke dag een tweestrijd tussen vroeger stoppen of nog eventjes doorgaan. Geen complicaties maar wel extreme vermoeidheid en zeer veel harde buiken 🤷‍♀️ maar nog 7 weken thuiszitten, daar zie ik toch ook een beetje tegenop...

één maand geleden

Gestopt aan 30w ondertussen richting de 33w

één maand geleden

Hier gestopt sinds vorige week (30w). Veel harde buiken en verkorte bmh. Moeilijk als zelfstandige maar weinig andere keuze.

één maand geleden

Ik ben 32w2d zwanger van mijn eerste kindje. Ik werk als winkelmedewerker bij Action waar we verplicht op 27w moeten stoppen met werken wegens te hoog risico. Dat was dus normaal op 6 september. Ik ben echter een week vroeger gestopt omdat na twee weken verlof drie dagen thuis kwam van het werk met heel veel pijn.

één maand geleden

29weken en nog steeds aan het werk.. het word wel erg zwaar nu, ik werk in een kledingwinkel en sta eigenlijk van 9u tot 18u15 op mijn benen, enkel tijdens mijn halfuurtje middagpauze kan ik even zitten en rusten ..

één maand geleden

Ik heb momenteel een weekje rust nadat ik de laatste 2 weken ferm over m’n grens ben gegaan. Hier na ga ik nog 1,5 week terug om af te ronden en daarna blijf ik thuis. Waarom zou ik mezelf nog verder afmatten terwijl ik voor de laatste 2,5 maanden ook rustig opt gemak kan zijn. Tis genoeg geweest :-)

één maand geleden

Ik ben zelfstandige, werk als pedicure. Zou werken tot 1 week voor de uitgerekende datum… Ik regel mijn agenda zelf en maak het niet te zwaar… Meeste last heb ik van zware benen… soms heel veel last, soms prima. Het is mijn eerste kindje. Hou vooral rekening met jezelf speelseHavik, geef aan als het te lastig wordt en plan rust in…

één maand geleden

32w en eerste job/interim in het onderwijs. De volle dagen kan ik jankend thuiskomen omdat ik overdaan en moe ben. Mijn rug / voeten / schouders voelen kapot. Mijn interim loopt “gelukkig” tot de herfstvakantie. Moest nog een stage doen, maar zie dat fysiek niet haalbaar.

één maand geleden

31 weken zwanger en momenteel 2 weken thuis gezet wegens een te lage bloeddruk, rugpijn & oververmoeidheid. Vanaf volgende week terug aan het werk tot 2 weken voor de uitgerekende datum. Ik werk als bediende en voornamelijk van thuis, maar heb het de laatste tijd ook wel heel zwaar..

één maand geleden

31 weken, leerkracht middelbaar, ik werk tot aan de examens, dus een week voor uitgerekende datum. Ik geef wel vaker al zittend les nu …

één maand geleden

Aan het werk, nu 30 w, nog tot 35w. Met 2, soms 3 kindjes thuis en vermoeidheid begint het toch een beetje te wegen nu... M´n man is er ook maar 1,5 dag per week. Maar ik ga m´n werk erg missen weet ik nu al (: