130 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Anais0307

Wij deden het voor de eerste keer via de vroedvrouw en dit ging via het zie ...
Bij mij was het ook via AML in Antwerpen en dus drie dagen!

6 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Deze ochtend geweest voor de NIPT + baby date. We zagen en hoorden een mooi ...
Krijgen jullie geen mail? Ik heb gisteren mijn test gedaan in Sint Lucas en daar sturen ze een mail en komt het niet op Cozo. Maar dat zal misschien van het labo afhangen. En als ze bellen is het minder goed nieuws.

6 maanden geleden

Reactie op Anais0307

Oh hier ook via aml! Had jij de uitgebreide? Hopelijk hebben we ook zo snel de uitslag 馃馃徏馃馃徏馃馃徏

6 maanden geleden

Reactie op Liiese

Krijgen jullie geen mail? Ik heb gisteren mijn test gedaan in Sint Lucas en ...
Geen mail bij ons: ze zei dat het bericht per post en per Cozo gedeeld wordt. Ik denk dat het inderdaad afhangt van het testlabo.

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oh hier ook via aml! Had jij de uitgebreide? Hopelijk hebben we ook zo snel ...
Nee wij hebben de standaard gedaan! Het staat wel nog steeds niet op cozo , wij zijn echt opgebeld geweest door de vroedvrouw zelf. Ik duim mee dat je de uitslag ook zo snel zal hebben !! 馃グ

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oh hier ook via aml! Had jij de uitgebreide? Hopelijk hebben we ook zo snel ...
De uitgebreide was bij mij ook drie werkdagen. En zaterdag is een werkdag voor hen dus :D

6 maanden geleden

Reactie op Faye_

De uitgebreide was bij mij ook drie werkdagen. En zaterdag is een werkdag v ...
Oh joepie! Mega spannend. Wij zijn vrijdag ochtend gegaan in de hoop dat vrijdag ook am als dag kon meetellen 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oh joepie! Mega spannend. Wij zijn vrijdag ochtend gegaan in de hoop dat vr ...
Als je het vroeg genoeg hebt gedaan en ze versturen het dezelfde dag nog, kan dat wel. Bij ons telde ze woensdag als dag 1 馃槣

6 maanden geleden

Een vraagje! Ik lees dat velen naar het ziekenhuis gaan voor de nip test afname. Mijn ziekenhuis in Oudenaarde gaf voor de nipt de brochure mee van UZ Gent. Dus ik veronderstel dat ze dit in Oudenaarde niet doen. Maar kan/mag de huisarts dit gewoon niet afnemen? Dit zou me toch al een hele trip besparen die ik nu wel kan missen 馃あ

6 maanden geleden

Reactie op Anais0307

Zo gaat het bij ons ook zijn vorige 2 zwangerschappen ook zo (via vroedvrouwen en zo naar labo Antwerpen a.m.l)

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Een vraagje! Ik lees dat velen naar het ziekenhuis gaan voor de nip test af ...
Hier ook gewoon via de huisarts...

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Een vraagje! Ik lees dat velen naar het ziekenhuis gaan voor de nip test af ...
Ik ben van Oudenaarde! Ze doen dit in het labo in Oudenaarde en sturen dit dan op

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ik ben van Oudenaarde! Ze doen dit in het labo in Oudenaarde en sturen dit ...
Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni. Zou dit graag op dezelfde dag laten doorgaan moest dit kunnen.

6 maanden geleden

Hoi! Hier ook 28/5 en heb achter het geslacht gevraagd. Ben bij deze zwangerschap wel een pak nerveuzer dan bij de vorige 2 om te weten of er afwijkingen zijn ...

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni ...
Ik vond de informatie op de website 馃憤

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni ...
Mijn gynae deelde dit zelf allemaal mee als ik voor mijn 9/10 weken echo ging. Anders eens bellen naar Luna ( weet haat functie even niet meer binnen het ziekenhuis maar voor al mijn vragen mocht ik steeds haar contacteren.)

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Mijn gynae deelde dit zelf allemaal mee als ik voor mijn 9/10 weken echo gi ...
Ik ga voor het zekerste inderdaad eens bellen naar Luna. Wie is jouw gynae? Bij mij mr. Brusselmans

6 maanden geleden

Reactie op Babsss40

Nipt op 11 juni...Echt aan麓t aftellen. Geslacht wil ik zeker weten, vorige ...
Ik ook op 11/6! Hier 36 jaar oud.

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Ik ga voor het zekerste inderdaad eens bellen naar Luna. Wie is jouw gynae? ...
Bij mij ook 馃檲 raar dat hij dit niet zei want voor de nipttest moet je zo vroeg mogelijk gaan zodat ze dezelfde dag nog naar Gent kunnen. Ik ging om 13u en was rond 14 u terug buiten.

6 maanden geleden

Ik heb de mijne 31/5. Dan ben ik wel al 13 weken. Maar vroeger was er geen afspraak mogelijk. Euhm ga ik nog met mijn partner bespreken. Ik wil het wel al weten, maar geloof dat hij wilt wachten.