130 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Charlotte_C
Deze ochtend geweest voor de NIPT + baby date. We zagen en hoorden een mooi ...
Krijgen jullie geen mail? Ik heb gisteren mijn test gedaan in Sint Lucas en daar sturen ze een mail en komt het niet op Cozo. Maar dat zal misschien van het labo afhangen. En als ze bellen is het minder goed nieuws.
6 maanden geleden
Reactie op Liiese
Krijgen jullie geen mail? Ik heb gisteren mijn test gedaan in Sint Lucas en ...
Geen mail bij ons: ze zei dat het bericht per post en per Cozo gedeeld wordt. Ik denk dat het inderdaad afhangt van het testlabo.
6 maanden geleden
Reactie op meganneke
Oh hier ook via aml! Had jij de uitgebreide? Hopelijk hebben we ook zo snel ...
Nee wij hebben de standaard gedaan!
Het staat wel nog steeds niet op cozo , wij zijn echt opgebeld geweest door de vroedvrouw zelf.
Ik duim mee dat je de uitslag ook zo snel zal hebben !! 馃グ
6 maanden geleden
Een vraagje! Ik lees dat velen naar het ziekenhuis gaan voor de nip test afname. Mijn ziekenhuis in Oudenaarde gaf voor de nipt de brochure mee van UZ Gent. Dus ik veronderstel dat ze dit in Oudenaarde niet doen. Maar kan/mag de huisarts dit gewoon niet afnemen? Dit zou me toch al een hele trip besparen die ik nu wel kan missen 馃あ
6 maanden geleden
Reactie op Anais0307
Wij deden het voor de eerste keer via de vroedvrouw en dit ging via het zie ...
Zo gaat het bij ons ook zijn vorige 2 zwangerschappen ook zo (via vroedvrouwen en zo naar labo Antwerpen a.m.l)
6 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Een vraagje! Ik lees dat velen naar het ziekenhuis gaan voor de nip test af ...
Hier ook gewoon via de huisarts...
6 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Ik ben van Oudenaarde! Ze doen dit in het labo in Oudenaarde en sturen dit ...
Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni. Zou dit graag op dezelfde dag laten doorgaan moest dit kunnen.
6 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni ...
Ik vond de informatie op de website 馃憤
6 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Enig idee hoe ik een afspraak kan maken? Ik heb een volgende echo op 5 juni ...
Mijn gynae deelde dit zelf allemaal mee als ik voor mijn 9/10 weken echo ging. Anders eens bellen naar Luna ( weet haat functie even niet meer binnen het ziekenhuis maar voor al mijn vragen mocht ik steeds haar contacteren.)
6 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Mijn gynae deelde dit zelf allemaal mee als ik voor mijn 9/10 weken echo gi ...
Ik ga voor het zekerste inderdaad eens bellen naar Luna. Wie is jouw gynae? Bij mij mr. Brusselmans
6 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Ik ga voor het zekerste inderdaad eens bellen naar Luna. Wie is jouw gynae? ...
Bij mij ook 馃檲 raar dat hij dit niet zei want voor de nipttest moet je zo vroeg mogelijk gaan zodat ze dezelfde dag nog naar Gent kunnen. Ik ging om 13u en was rond 14 u terug buiten.
6 maanden geleden
Ik heb de mijne 31/5. Dan ben ik wel al 13 weken. Maar vroeger was er geen afspraak mogelijk. Euhm ga ik nog met mijn partner bespreken. Ik wil het wel al weten, maar geloof dat hij wilt wachten.