130 Reacties
6 maanden geleden
Net nipt test achter de rug + babydate 🥰. Meneer of madam is zeer actief, hartje is zeer mooi aan het bewegen, alle kamers zijn aanwezig, hersenen zien er goed uit. Nekje ook, alle ledematen kunnen zien en het gezichtje 🙈 Hij nam enorm de tijd om alles te bekijken met ons. Doordat het een actieve baby is konden ze het geslacht niet voldoende zien. Alsook is het bij 1 baby gebleven, het ander vruchtzakje is leeg gebleven 🫣
6 maanden geleden
Deze ochtend geweest voor de NIPT + baby date. We zagen en hoorden een mooi kloppend hartje, en bollie bleek ook perfect gegroeid. We zagen 4 ledematen, 2 hersenhelftjes en het schattige puntje van het neusje. Hij/zij zat te chillen met gekruiste beentjes en begon te bewegen toen de gynaecoloog tussen zijn beentjes probeerde te kijken. Nog geen geslacht, maar ZO blij en dankbaar dat alles de goede richting uitgaat. 🥹❤️ Ook ik kan vanaf nu beginnen turen op dat Cozo-schermpje. 🤭 mijn test wordt geanalyseerd in Maria Middelares Gent.
6 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Een vraagje: wij hebben onze tweede echo op 5 juni. Wij willen de nip test ...
Bij mijn gyne is het eerst controle bij hem en daarna bij het betalen nemen de vroedvrouwen bloed af en gaat zo via labo waar hij met samenwerkt.
6 maanden geleden
Reactie op elighes
Oooh dat van mij gaat daar ook zijn! Laat me weten hoe lang de wachttijd is ...
Zal ik doen! Allez, nog 4 dagen en het is aan jou! 🙏🍀
6 maanden geleden
Reactie op Faye_
Ik kreeg mijn resultaten van de nipt al na 3 werkdagen! (Dinsdag getest en ...
Amai, zalig. Via welk labo ging dat? 🚀
6 maanden geleden
Reactie op Faye_
Ik kreeg mijn resultaten van de nipt al na 3 werkdagen! (Dinsdag getest en ...
Woow dat is snel! Via welk labo?
6 maanden geleden
Reactie op Laura0212
Donderdag termijnecho gehad en alles was in orde. 😊 Ook aansluitend nipt l ...
Wat is een genoomwijde? Hier ook de hele dag aan het refreshen terwijl het veel te vroeg is 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
6 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Wat is een genoomwijde? Hier ook de hele dag aan het refreshen terwijl het ...
De genoomwijde is de uitgebreide nipt. Standaard nipttest kijkt naar 3 chromosonale afwijkingen. De genoomwijde gaat veel verder maar geeft ook wel een veel grotere kans op vals positieven.
6 maanden geleden
Reactie op Laura0212
De genoomwijde is de uitgebreide nipt. Standaard nipttest kijkt naar 3 chro ...
Oh nog nooit van gehoord dat het zo heet! Wij hebben de NIPT PLUZ bij ons wordt er ook naar andere chromosomen gekeken, maar heb dat wel niet zelf gekozen. Via UZ Leuven! Allemaal duimen op goede resultaten 🤞
6 maanden geleden
Reactie op Anais0307
Hier ook dinsdag de nipt gedaan en daarnet de resultaten binnengehad 🥰
Wauw zo snel! Vorige keren was het mij 3 weken - 7 dagen - 5 dagen! Spannend dus 😁🙏