130 Reacties

6 maanden geleden

De Nip-test is bij ons rond de 28e, ik moet daarvoor naar de huisarts gaan. De papa wil het geslacht graag weten, maar ik zou het liever gewoon ontdekken op de toekomstige echo鈥檚. Ik vrees dat ik ga moeten plooien 馃

6 maanden geleden

Hier de nipttest 6 juni! Ik wil ook heel graag het geslacht weten als het van mijn vriend afhangt wilt hij wachten maar daar heb ik dus geen geduld voor馃槀

6 maanden geleden

Wij 3 juni, willen het geslacht graag weten. Merk wel dat ik echt bang ben voor het resultaat van de test, dat er iets slechts uit zo komen. Ik blijf tot dan ook voorzichtig, koop nog niks, denk niet na over namen... we gaan het ook pas na het resultaat vertellen aan de hele familie en vrienden. Ik zal wel niet de enige zijn die er met een klein hartje naartoe gaat.

6 maanden geleden

Hier 17/6 nipt test en rond 15-17weken vruchtwaterpunctie (werd ons aangeraden na wat er gebeurt is met 2de zoontje(sterrenkindje))

6 maanden geleden

Ik heb morgen de nipt! Ik ga inderdaad wel vragen om het geslacht te bepalen. 馃槉 Ik ben wel best zenuwachtig voor de resultaten, en heb het gevoel dat ik pas daarna echt ga kunnen genieten van het zwanher zijn 馃槄 dus hopelijk niet te lang wachten op de resultaten. Ik duim voor iedereen! 馃馃馃

6 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Wij 3 juni, willen het geslacht graag weten. Merk wel dat ik echt bang ben ...
Heel herkenbaar, ook hier nog niet nagedacht over namen uit angst want je weet maar nooit. Het is heel normaal dat we met een bang hartje alles afwachten, maar vrees dat er altijd wel iets zal zijn. Na de NIP-test zal er wel iets anders zijn waar we ons zorgen om zullen maken. Ik hoop dat we alsnog van de zwangerschap kunnen genieten op een bepaald moment, dat we even ons klein hartje achterwege kunnen laten. Succes alvast! 馃崁馃嵓

6 maanden geleden

Hier 3 juni & we krijgen het resultaat als we opreis zijn 馃き

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hier 3 juni & we krijgen het resultaat als we opreis zijn 馃き
Is dat niet te vroeg? Ik ben ook uitgerekend voor 21 dec '24 馃槉

6 maanden geleden

Nipt test hier 04/06 papa wil het geslacht weten maar ik ontdek het liever na de reveal dat hij gaat voorbereiden bij mij gebeurd het ook rechtstreeks in het labo dus wrss gaat het minder lang duren dan twee weken 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Is dat niet te vroeg? Ik ben ook uitgerekend voor 21 dec '24 馃槉
Nee, ik zei dat we op 12 weken opreis vertrokken, dus het is nu op 11w 2d, blijkbaar kon dat al 馃き

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Nee, ik zei dat we op 12 weken opreis vertrokken, dus het is nu op 11w 2d, ...
Dat gaat idd heb ik ook gehad bij mijn dochtertje volgens mij kun je nipt al doen vanaf 10 weken

6 maanden geleden

Wij gaan morgen voor de NIP test en willen graag het geslacht weten. Dit zou max 5 werkdagen duren. Volgende week vrijdag komt er familie op bezoek en willen we aankondingen dat ik zwanger ben + geslacht, dus hopelijk weten we alles op tijd 馃槣

6 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Wij 3 juni, willen het geslacht graag weten. Merk wel dat ik echt bang ben ...
Heel herkenbaar.. 30 mei mijn test en nog steeds 芦聽voorzichtig blij聽禄 omdat we deze resultaten nog moeten krijgen.. Meer nerveus hiervoor dan het geslacht. Wel de mensen ingelicht omdat ik z贸 slecht ben en niet kan doen alsof. Ondertussen proberen positief denken 鈾ワ笍

6 maanden geleden

Ik had vandaag nipt en zou tegen zaterdag ten laatste de uitslag weten 馃馃

6 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik had vandaag nipt en zou tegen zaterdag ten laatste de uitslag weten 馃馃 ...
Spannend 馃グ馃グ

6 maanden geleden

Hier vandaag de Nip test gedaan en zou 4 werkdagen duren 馃馃グ

6 maanden geleden

Reactie op Anais0307

Hier vandaag de Nip test gedaan en zou 4 werkdagen duren 馃馃グ
馃崁 succes!! 鈽猴笍

6 maanden geleden

Iedereen heeft zijn nipt test al zo vroeg 馃檲 Hier pas 20juni. Ik ben dan 13w2d Het zou dan 7 tot 10 dagen duren voor het resultaat. Wij willen graag het geslacht weten. Nog zo lang wachten. De weken duren langer dan vroeger 馃槄

6 maanden geleden

Een vraagje: wij hebben onze tweede echo op 5 juni. Wij willen de nip test laten doen. we zijn dan 12w. Doet de gynaecoloog automatisch de nip test op dat moment? Of moeten wij daarvoor een andere afspraak maken? Ik ben dit vergeten vragen tijdens het bezoek van de eerste echo. Of is het de huisarts die dlt afneemt?

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Een vraagje: wij hebben onze tweede echo op 5 juni. Wij willen de nip test ...
De gynaecoloog doet dat normaal niet maar je kan wel naar het labo ofzo daarvoor 鈽猴笍 wij gaan bv in het ziekenhuis eerst naar de echo bij de gynaecoloog en daarna langs de bloedafname voor de nipt test 鈽猴笍