10 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde!

4 maanden geleden

Komt blijkbaar heel zelden voor. De gynaecoloog zei dat alles oke was op de echo dat we ons geen zorgen hoeven te maken, maar het toch kunnen lezen dat alles oké is en wat het geslacht zou zijn, da zou wel een enorme geruststelling zijn. Wij gaan geen verdere onderzoeken doen zoals een vruchtwaterpunctie, dat vinden we te gevaarlijk..

4 maanden geleden

Reactie op Dino’tje

Komt blijkbaar heel zelden voor. De gynaecoloog zei dat alles oke was op de ...
Wel lastig dat het bij ons gebeurd. Ja bij ons ook alles inorde. Zo jullie weten ook het geslacht nog niet. Wat houdt zo’n vruchtwaterpunctie in. Had vandaag effe gebelt en ze zijden dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar toch ben je wel effe ongerust

4 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Wel lastig dat het bij ons gebeurd. Ja bij ons ook alles inorde. Zo jullie ...
Ja da’s echt! Ook zwanger van ons 1 ste kindje en dan meteen zo iets.. en me zoon vruchtwaterpunctie kunnen ze echt checken dat het geen afwijkingen heeft en het geslacht. Ma das kans op miskraam, dus wij willen dat echt niet. Dokter zei ook dat alles oké was, dus we moeten er maar op vertrouwen denk ik dan. Hebben jullie al tegen vrienden enzo gezegd dat je zwanger bent? We zeggen het stillaan omdat ik het niet meer kan wegstoppen, maar op sociale media hebben we het bv nog niet gezet. 😅

4 maanden geleden

Reactie op Dino’tje

Ja da’s echt! Ook zwanger van ons 1 ste kindje en dan meteen zo iets.. en m ...
Proficiat trouwens. Dat wist ik niet dan weet ik dat ik het zowizo niet moeten gaan doen. Ben blij dat de dokter zei dat alles inorde is. Wij hebben het al tegen maar vrienden gezegd maar nog niet allemaal. Begrijp wel al dat jullie het stil aan zeggen. Ik wil dat ook maar ben een beetje bang voor hun reacties Nee ik heb ook nog niks op social media gezet. De ouders van mijn vriend willen het graag delen met iedereen. Maar opzich ik denk pas als de baby geboren is dat ik een foto plaats of heel mss als ik zo 7a8 maanden heb en jij.

4 maanden geleden

Bij mij ook 2*mislukt. Eerste keer te weinig dna, tweede keer niet interpreteerbaar. Bij jou was dit dan anders aangezien je toch iets van info hebt?

4 maanden geleden

Reactie op nathix

Bij mij ook 2*mislukt. Eerste keer te weinig dna, tweede keer niet interpre ...
Bij mij 2 keer te weinig DNA .. :/

4 maanden geleden

Ik heb dit ook voorgehad. Moest toen 2 weken wachten om deze opnieuw te laten afnemen. En dan hebben we het eens naar een ander labo opgestuurd. Mijn gynaecoloog stelde me wel gerust dat dit gewoon ligt aan de te lage DNA waarde van de baby in mijn bloed en dat het niet te maken heeft met de gezondheid van mijn baby.

4 maanden geleden

Reactie op Yc26

Ik heb dit ook voorgehad. Moest toen 2 weken wachten om deze opnieuw te lat ...
Dan heb je het ook bij 2 testen met te weinig DNA gelaten? Of was de 2de wel gelukt bij u?

4 maanden geleden

Reactie op Yc26

Ik heb dit ook voorgehad. Moest toen 2 weken wachten om deze opnieuw te lat ...
Oké dat is wel goed dat het niet aan de gezondheid ligt. Bij mij zeiden ze het ook dat ik geen zorgen moest maken