309 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb 4 juni de niptest gehad. Onze beste vriendin is het te vrijdag (14/6) te weten gekomen en pas volgende week zaterdag (22/6) gaan we het geslacht weten.🙈 we willen een jongen maar heb zo een voorgevoel dat het een meisje gaat zijn. Waar we dan ook wel blij mee gaan zijn. Als het maar gezond is 🥰
5 maanden geleden
Tweede Nipt op 6/6 gedaan in o.l.v. .asse. Vandaag belde secretariaat van gynaecologie om te zeggen dat alles goed is. We mogen terug bellen voor het secretariaat als we het geslacht willen weten. Zo spannend. Eindelijk gaan we het weten :) Eerste nipt buisje was gebroken op 29/5.
5 maanden geleden
Hey iedereen 😊 ik heb vandaag de nipt test gehad (en een goede echo 🥰) en ik ben aan het wachten op resultaten (kan 10 dagen duren via Maria Middelares), ik zie al een document op CoZo staan met ‘uitslag volgt’ bij trisomie. Maar ik zie nergens geslacht staan met uitslag volgt, komt dit misschien in een ander document of hoe was dit bij jullie? 😊
5 maanden geleden
Reactie op Tab_95
Hey iedereen 😊 ik heb vandaag de nipt test gehad (en een goede echo 🥰) en ...
Idd, kwam er bij mij ook pas bij wnr uitslag er was 😊 Duurde bij mij van donderdag tot week erop de vrijdag (was via Waregem).
5 maanden geleden
Afgelopen dinsdag bloed laten afnemen en net resultaat gehad. Exact een week moeten wachten dus. Mijn eigen voorgevoel van in het begin werd bevestigd, de gynaecoloog had het ook juist gezien: het wordt een jongen! Nu nog over de naam uit geraken.
5 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Bloed is deze vooravond afgenomen, nu vol spanning afwachten 🤞🏻
Op de ech ...
Hahaha herkenbaar de onze ook🤪 zelfs op de echo ondertussen aan 15 weken beentjes gekruist 🤓 gelukkig hebben wij de uitslag al!
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Hahaha herkenbaar de onze ook🤪 zelfs op de echo ondertussen aan 15 weken b ...
Heb je lang moeten wachten? Amai ik vind dit nu mega spannend, want in m’n hoofd moet er dan ook ineens beslist worden over de naam, maar nu begin ik weer te twijfelen over de twee meisjesnamen die we hadden! Pfoe lastig !
5 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Heb je lang moeten wachten? Amai ik vind dit nu mega spannend, want in m’n ...
Een weekje! En ook een jongensnaam in gedachten🙊? Wij hadden geluk voor elk geslacht 1tje😂
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Een weekje! En ook een jongensnaam in gedachten🙊? Wij hadden geluk voor el ...
Voor een jongen staat het vast, voor een meisje hadden we er nog 2..
en ik had steeds t gevoel dat t een jongen wordt, dus moest ik me nog niet echt zorgen maken over die twee meisjesnamen, maar sinds die bloedafname vr de NIP denk ik dat het een meisje gaat zijn. Dus even paniek in m’n hoofd nu :p
5 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Voor een jongen staat het vast, voor een meisje hadden we er nog 2..
en ik ...
Spannend! Je zal het heel snel gaan weten welke naam het zal worden🥰😍