57 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Woensdag bloed laten trekken, vrijdag bericht gekregen dat ze het ontvangen ...
Hopelijk is mijn staal vandaag aan de beurt! 😁 Dank je voor de info! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hopelijk is mijn staal vandaag aan de beurt! 😁 Dank je voor de info! 🥰
Ik hoop mee met jou!! Mij resultaten kwalen iets na 15u binnen

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Kwamen*

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Is het echt een typfout? 🤣 Na 15u komen ook de kwaaltjes naar boven. 😅 Nog altijd misselijk en af en toe braken tegen de namiddag/avond.. Ik zal vandaag rond 16u nog eens checken, first thing to do als ik op de trein naar huis zit! 😁

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Is het echt een typfout? 🤣 Na 15u komen ook de kwaaltjes naar boven. 😅 No ...
Ja en nee inderdaad 🤣 de kwalen zijn nog steeds prominent aanwezig 😅 ze trekken maar niet weg precies, er komen er telkens nieuwe bij heb ik het gevoel 🙈 hoofdpijn, maagzuur en flauwtes zijn sinds een week zeer populair geworden naast de gebruikelijke misselijkheid en vermoeidheid 🤣 lang leve de tweelingzwangerschap 🥳

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Eind deze week kan je de resultaten dan al binnen krijgen✨ spannend!!!! Het ...
Ja ik hoop echt zo hard da ik vandaag pf morgen al iets weet ik wil het echt weten wa het wordt bij de 12 weken echo was de nekplooi enzo ook inorde dus daar ben ik al gerustgesteld nu is het vooral nieuwsgierig wat het wordt 😁

5 maanden geleden

Reactie op Ann8889

Ja ik hoop echt zo hard da ik vandaag pf morgen al iets weet ik wil het ech ...
Fingers crossed 🤞🏼✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Haha klopt! Wij wilden heeeeeeel graag 2 meisjes (hadden al van voor de zwa ...
Proficiat met jullie 2 meisjes, wauw een tweeling echt een droom 🥳 onze eerste 2 kindjes zijn ook meisjes schelen 2 jaar maar oh wat een band ❤️🥰

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Proficiat met jullie 2 meisjes, wauw een tweeling echt een droom 🥳 onze ee ...
Ja we zitten doorheen de hele zwangerschap echt letterlijk op een roze wolk!!!!! We droomden altijd van een tweeling, dit kregen we dan ook te horen bij onze tweede echo, SURPRISE nummer 1✨🥰 we hadden beiden een lichte voorkeur voor twee meisjes aangezien we enkel meisjes namen hadden (en dus ook echt enkel aan meisjes dachten), SURPRISE nummer 2!!! Sinds gisteren weten we dan dat het 2 meisjes zijn 😍🥰 En aller belangrijkst natuurlijk is dat ze beiden even gezond zijn en goed ontwikkelen en groeien 🩷✨ nu nog hopen dat ik ze zo lang mogelijk kan dragen!!! Ik ga de laatste maanden heeeeeeel rustig aan doen om hopelijk te voorkomen dat ze niet te vroeg geboren worden 🤞🏼✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ja we zitten doorheen de hele zwangerschap echt letterlijk op een roze wolk ...
Het lijkt mij zooooo bijzonder zelfs bij deze zwangerschap hoopten wij nog op een tweeling🙊! Dat was ook de reden dat ik heel hard droomde van 1 en indien mogelijk 2 dochters voor de prachtige namen die ik in gedachten had 🙊! Gelukkig na hun tweetjes hadden we een prachtige jongensnaam & nu voor de baby voor beiden geslachten een naam😍🍼! Hopelijk kan je ze lang genoeg in je buik houden, genieten maar 😍🥰!!!!!

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Het lijkt mij zooooo bijzonder zelfs bij deze zwangerschap hoopten wij nog ...
Dankje, geniet jij er ook maar van 🥰✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dankje, geniet jij er ook maar van 🥰✨
Dankjewel 🥰🙊💋 ons bolleke is ook gezond zo bijzonder na een miskraam toch nog een gezond kindje te mogen verwelkomen zoooo in de wolken 🥹❤️!

5 maanden geleden

Donderdag heb ik bloed laten nemen en nog altijd geen mail van Leuven helaas. Is die eerste mail gewoon als bevestiging van ontvangst? Ik vreet mezelf op hier, hoop zo dat ik de resultaten nog voor het weekend heb.

5 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Donderdag heb ik bloed laten nemen en nog altijd geen mail van Leuven helaa ...
Je krijgt normaal een mail dat ze bloed hebben ontvangen en dat het dan 7-10 dagen kan duren. Hier 3/6 bloedafname en 4/6 in leuven.. en ook nog geen resultaat 😩

5 maanden geleden

Ik heb 3juni bloed laten nemen vandaag resultaat gehad :)

5 maanden geleden

Reactie op tya

Ik heb dinsdag bloed laten nemen en woensdag kreeg ik die mail al dus ik wi ...
Hier hetzelfde!

5 maanden geleden

Reactie op Ann8889

Ik heb 3juni bloed laten nemen vandaag resultaat gehad :)
En mail gekregen 3 juni zelf of 4 juni? :-)

5 maanden geleden

Ik heb ook 3 juni bloed laten afnemen en de bevestiging 5 juni gehad.. pff dat die resultaten maar snel binnen zijn. Heb nog nooit zoveel ingelogd op een app 😅

5 maanden geleden

Reactie op H1993

Ik heb ook 3 juni bloed laten afnemen en de bevestiging 5 juni gehad.. pff ...
Ik mail 4 juni.. en nu net mijn resultaten gekregen. Dus ik denk mss mrgn ?? ✨✨✨

5 maanden geleden

Reactie op Lng

Ik mail 4 juni.. en nu net mijn resultaten gekregen. Dus ik denk mss mrgn ? ...
Jaa ik hoop het 🍀🤍