57 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik hoop mee met jou!! Mij resultaten kwalen iets na 15u binnen
Is het echt een typfout? 🤣 Na 15u komen ook de kwaaltjes naar boven. 😅 Nog altijd misselijk en af en toe braken tegen de namiddag/avond..
Ik zal vandaag rond 16u nog eens checken, first thing to do als ik op de trein naar huis zit! 😁
5 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Is het echt een typfout? 🤣 Na 15u komen ook de kwaaltjes naar boven. 😅 No ...
Ja en nee inderdaad 🤣 de kwalen zijn nog steeds prominent aanwezig 😅 ze trekken maar niet weg precies, er komen er telkens nieuwe bij heb ik het gevoel 🙈 hoofdpijn, maagzuur en flauwtes zijn sinds een week zeer populair geworden naast de gebruikelijke misselijkheid en vermoeidheid 🤣 lang leve de tweelingzwangerschap 🥳
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Eind deze week kan je de resultaten dan al binnen krijgen✨ spannend!!!! Het ...
Ja ik hoop echt zo hard da ik vandaag pf morgen al iets weet ik wil het echt weten wa het wordt bij de 12 weken echo was de nekplooi enzo ook inorde dus daar ben ik al gerustgesteld nu is het vooral nieuwsgierig wat het wordt 😁
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Haha klopt! Wij wilden heeeeeeel graag 2 meisjes (hadden al van voor de zwa ...
Proficiat met jullie 2 meisjes, wauw een tweeling echt een droom 🥳 onze eerste 2 kindjes zijn ook meisjes schelen 2 jaar maar oh wat een band ❤️🥰
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Proficiat met jullie 2 meisjes, wauw een tweeling echt een droom 🥳 onze ee ...
Ja we zitten doorheen de hele zwangerschap echt letterlijk op een roze wolk!!!!! We droomden altijd van een tweeling, dit kregen we dan ook te horen bij onze tweede echo, SURPRISE nummer 1✨🥰 we hadden beiden een lichte voorkeur voor twee meisjes aangezien we enkel meisjes namen hadden (en dus ook echt enkel aan meisjes dachten), SURPRISE nummer 2!!! Sinds gisteren weten we dan dat het 2 meisjes zijn 😍🥰 En aller belangrijkst natuurlijk is dat ze beiden even gezond zijn en goed ontwikkelen en groeien 🩷✨ nu nog hopen dat ik ze zo lang mogelijk kan dragen!!! Ik ga de laatste maanden heeeeeeel rustig aan doen om hopelijk te voorkomen dat ze niet te vroeg geboren worden 🤞🏼✨
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja we zitten doorheen de hele zwangerschap echt letterlijk op een roze wolk ...
Het lijkt mij zooooo bijzonder zelfs bij deze zwangerschap hoopten wij nog op een tweeling🙊! Dat was ook de reden dat ik heel hard droomde van 1 en indien mogelijk 2 dochters voor de prachtige namen die ik in gedachten had 🙊! Gelukkig na hun tweetjes hadden we een prachtige jongensnaam & nu voor de baby voor beiden geslachten een naam😍🍼! Hopelijk kan je ze lang genoeg in je buik houden, genieten maar 😍🥰!!!!!
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Dankje, geniet jij er ook maar van 🥰✨
Dankjewel 🥰🙊💋 ons bolleke is ook gezond zo bijzonder na een miskraam toch nog een gezond kindje te mogen verwelkomen zoooo in de wolken 🥹❤️!