57 Reacties

5 maanden geleden

Ik!!! Ik heb 4 werkdagen gewacht en heb ze gisteren binnengekregen 🥰

5 maanden geleden

Ik 6 dagen 🥰

5 maanden geleden

Ik heb maandag bloed laten trekken is om 14u over gebracht naar Leuven dinsdag vm mail gekregen met de info en nu ook aan het wachten :)

5 maanden geleden

Reactie op Ann8889

Ik heb maandag bloed laten trekken is om 14u over gebracht naar Leuven dins ...
Eind deze week kan je de resultaten dan al binnen krijgen✨ spannend!!!! Het is heel overzichtelijk opgesteld! Het wordt in twee aparte documenten verzonden, één document waarin ze het geslacht meegeven, en één document waarin ze de resultaten meegeven rond de risico's op aandoeningen...

5 maanden geleden

Het andere document ziet er zo uit...

5 maanden geleden

Ik heb dinsdag bloed laten nemen en woensdag kreeg ik die mail al dus ik wil echt gwn snel die resultaten ik slaap mega slecht gewoon van de nieuwsgierigheid! 😅

5 maanden geleden

Reactie op tya

Ik heb dinsdag bloed laten nemen en woensdag kreeg ik die mail al dus ik wi ...
Ik denk dat je dan ofwel vrijdag, ofwel begin volgende week je resultaten zal hebben!! ✨

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik denk dat je dan ofwel vrijdag, ofwel begin volgende week je resultaten z ...
Awel ik hoop dat het van de week nog is ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer te boven, het zou leuk zijn voor het weekend nog omwille van familie dat op bezoek komen en we dan een soort genderreveal te doen!😅🤩

5 maanden geleden

Reactie op tya

Awel ik hoop dat het van de week nog is ik kan mijn nieuwsgierigheid niet m ...
Ik duim alvast mee voor jou! Ik was ook elke dag in de app aan het zoeken naar nieuwe documenten 🙈🤣 Know the feeling dus🙈 heb je een voorgevoel of lichte voorkeur? 🩵🩷

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik duim alvast mee voor jou! Ik was ook elke dag in de app aan het zoeken n ...
Mijn voorkeuze gaat naar nog een zoontje bij men vriend gaat de voorkeur nog naar een dochtertje mar ik denk dan maakt nii uit als het maar gezond is en op de papa lijkt!😅😊

5 maanden geleden

Reactie op tya

Mijn voorkeuze gaat naar nog een zoontje bij men vriend gaat de voorkeur no ...
Haha klopt! Wij wilden heeeeeeel graag 2 meisjes (hadden al van voor de zwangerschap ook al 2 meisjesnamen), maar prioriteit was natuurlijk het gezond zijn... We hebben echt zoveel geluk dat we nu ook effectief 2 meisjes verwachten 🥰 het voelt nog steeds onwerkelijk ✨ Onze gender reveal gaan we pas 13 juli doen

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Haha klopt! Wij wilden heeeeeeel graag 2 meisjes (hadden al van voor de zwa ...
Wij hebben al een koningspaar we hebben al een dochtertje en een zoontje dus nu is het gwn 50/50 😅🙃

5 maanden geleden

Reactie op tya

Wij hebben al een koningspaar we hebben al een dochtertje en een zoontje du ...
Wauw, wat een mooi gezinnetje! Ik wens jullie het beste toe, en een mooie gezonde baby ✨🤞🏼

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wauw, wat een mooi gezinnetje! Ik wens jullie het beste toe, en een mooie g ...
Dankjewel!😅😊

5 maanden geleden

Dit is hun eigen info: In de meeste gevallen is het resultaat beschikbaar in uw elektronisch medisch dossier 7 à 10 kalenderdagen na ontvangst van het bloedstaal in ons laboratorium. U ontvangt eveneens een kopie van de resultaten via de post. Gelieve enkel contact op te nemen indien u na 10 kalenderdagen nog geen resultaat hebt ontvangen.

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Haha klopt! Wij wilden heeeeeeel graag 2 meisjes (hadden al van voor de zwa ...
Ik was aan het zoeken naar deze reactie met de bevestiging van het geslacht, Yana 🥰😁 (afbeeldingen zijn nooit te lezen op deze app, urgh). Proficiat!! 🩷🩷💕

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik!!! Ik heb 4 werkdagen gewacht en heb ze gisteren binnengekregen 🥰
Wanneer heb je jouw bloed laten trekken? Ik heb vorige week woensdag bloed getrokken, vrijdag bericht gekregen dat ze het ontvangen hebben in UZLeuven. En nu aan het wachten op resultaten! Ben sinds dinsdag elke dag cozo aan het checken 😅

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dit is hun eigen info: In de meeste gevallen is het resultaat beschikbaar ...
Ja, had ik gelezen maar er zijn er zoveeeeel die dat al voor die 7 dagen hebben gehad!😅

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wanneer heb je jouw bloed laten trekken? Ik heb vorige week woensdag bloed ...
Woensdag bloed laten trekken, vrijdag bericht gekregen dat ze het ontvangen hadden en dan gisteren de resultaten gekregen... We hebben dus na 4 werkdagen onze resultaten al gekregen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik was aan het zoeken naar deze reactie met de bevestiging van het geslacht ...
Oooooh oke hahahaha whoopsie... Ja wij zijn zoooooo blij! Echt niet te beschrijven, maar je zal het waarschijnlijk zelf voelen deze week 🥰🩷✨