7 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb enorm veel moeite met water drinken. Ik probeer echt dagelijks 2 liter water te drinken. Ben nog op zoek naar een leuke waterfles. 💦 Voor mijn zwangerschap kreeg ik nooit een appel door mijn keel.. dit is nu wel anders 😅 ik eet dagelijks appels en ben er dol op! 🍎🍏

5 maanden geleden

Hier ook fruit. Eet ik normaal bijna nooit maar smaakt me nu echt. Ik zie hier vaak appels en appelsienen passeren op het forum (:

5 maanden geleden

Drink met gemak tussen 2 en 3 liter water (eerder met moeite 1l). En eet massa's fruit. Nu met het aardbeien seizoen heb ik nog nooit zoveel aarbeien gegeten. 'S ochtends met een halve banaan in een smoothie en als tussendoortje. Na de lunch een kiwi of peertje. Als avond snack een appeltje... Voorheen was mn enige fruit inname mn verse sinaasappelsap 's morgens 😅 Met groentes ben ik minder goed bezig.. daar at ik eerder juist meer van 🤷‍♀️

5 maanden geleden

Voor gezonde eet inspiratie kan je altijd terecht op mijn pagina 💗 Boordevol gezonde receptjes 🤤 https://www.instagram.com/soulliescooking?igsh=MXRmdHdsamNxODd6Zg%3D%3D&utm_source=qr

5 maanden geleden

Citroenen. Voorheen at ik dat nooit en is nu iets waar ik heel de dag aan denk 😅

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Voor gezonde eet inspiratie kan je altijd terecht op mijn pagina 💗 Boorde ...
Ik heb al eens gekeken naar de receptjes omdat ik de laatste 2 weken te veel zin heb in vettig eten en dit eigenlijk niet wil 😅😅 er staan leuke dingen tussen die ik wel eens wil maken 😊

5 maanden geleden

Ik heb dat met koude snoeptomaatjes 😅 of druiven ik at het altijd al wel maar nu is het echt bijna dagelijks 😅