Hoii allemaal,
Ik kan het nog steeds slecht geloven dat het zo ver is, maar na mijn bloeduitslag van afgelopen vrijdag weet ik het zeker…🥺🥰
Maar ik zit nu op week 6, maar ben nogsteeds niet misselijk geweest, nu ben ik van mezelf ook niet snel ergens misselijk van (lees: sterke maag, laatste keer overgeven was met buikgriep 5 jaar geleden denk ik)
Ik ben alleen verschrikkelijk moe en duf,
Misschien is het een zegen, misschien komt het straks in de ergste vorm, meer van jullie zonder misselijkheid?
Ik was tot 5w en 4 dagen ook totaal niet misselijk ... prijs jezelf gelukkig .. nu 6w 3d ... énorm misselijk geen pretje kan zelfs niet gaan werken erdoor..
7 + 1 weken en ook enkel moe + gevoelige borsten. Soms denk ik dat ik mij 'beter' zou voelen moest ik wel misselijk zijn 😅, maar ook blij dat ik het niet ben 🤣
Hier ook 7w + 1 en totaal niet misselijk. Enkel super moe, pijnlijke borsten en bandenpijn in de onderbuik rechts met momenten. Laten we hopen dat dit de kwaaltjes blijven 🤞🏻😅
Ik was niet misselijk tot aan 7 weken ongeveer, het is dan echt beginnen opkomen waardoor ik echt vaak moet braken en kokhalzen en amper iets kan eten. Maar ik heb dan wel eerder een zwakkere maag (zoals op attracties zitten in een pretpark is niet aan mij besteed). Ik hoop voor je dat het zo blijft want dit is echt niet fijn 😅
Ik was tot 5w en 4 dagen ook totaal niet misselijk ... prijs jezelf gelukki ...
Jeetje. Daar ben ik ook bang voor. Ik heb een functie waarmee ik de hele dag in contact sta met mensen dus hoop dat ik het zo lang mogelijk kan blijven doen…
Ik sta in de zorg .. maar op deze manier kan k niet voor een ander zorgen . ...
Omg ja hier hetzelfde! Ik doe thuisverpleging en ik moet vaak stoppen om te braken en loop rond met plastiekzakken in mn zakken ect… ik kan dat zo echt niet volhouden
Jaaa dit!! Ik twijfel dan zo omdat je het meest voorkomende kwaaltje niet h ...
Update: ik begin emotioneel te worden. Gisteren een chocolade konijn gebroken om op te eten en ik begon te wenen omdat het konijn er gelukkig uit zag 😅😅 HELP 😅😅
7 + 1 weken en ook enkel moe + gevoelige borsten. Soms denk ik dat ik mij ' ...
Ik begrijp het probleem van de gevoelige borstel volledig. Ik ben normaal een buik/zijslaper en ondervind nu wat problemen mits ik de juiste positie niet altijd vind om in slaap te vallen, zonder dat ik last heb van mijn borsten 😅