10 Reacties

11 dagen geleden

Dat is zwangerschapsinsomnia. Heb er ook last van 😞 ik neem al slaap medicatie van voor de zwangerschap. Mss schrijft ze je iets voor. En lukt uitslapen wat?

11 dagen geleden

Reactie op Anna gl

Dat is zwangerschapsinsomnia. Heb er ook last van 😞 ik neem al slaap medic ...
Ik ga het vragen want ik zie het echt niet meer zitten zo ... nee, ben meestal rond 6-7u terug wakker.. 😔

11 dagen geleden

Ik heb dat ook vanmorgen om 5u wakker. De vorige nachten telkens van 1u30 tot 4u. Hatelijk alsj moe bent maar niet kan slapen

11 dagen geleden

Same! Heel de zwangerschap goed kunnen slapen. Nu al drie dagen heel moeilijk in slaap geraken & lig ook constant oncomfortabel en me verleggen lukt ook niet meer zo vlot 😅 gelukkig hoef ik ‘s nachts amper tot nooit op te staan om te plassen. Tegen dat ik overdag in slaap geraak in de zetel is het bijna tijd om eten te maken en probeer ik dus wakker te blijven. ‘s Nachts slaap ik maximum 1 à 1u30 aan een stuk door. Gelukkig kan ik ‘s ochtends wat langer blijven liggen en kan ik soms nog wat bijslapen.

11 dagen geleden

Same hier en nu ook lage rugpijn ter hoogte van staartbeentje Steken in beide liezen en ter hoogte van schaambot. En mijn maag zit percies tussen mijn ribben. S nachts veel plassen maar ik heb zwangerschapdiabetes dus hoort er een deeltje bij denk ik. Id dag humeurig omdat k s nachts niet goed slaap. Houd dan nog is vocht vast ook. Gisteren milc inc en regi gaan in t sportpaleis gaan kijken id hoop dat k mss is goed moe ging zijn en kon slapen. Minder waar dus. Als een blok in slaap gevallen en 3u later terug wakker Morgen ook gyneacologe en ik moet normaal nog 3 weken werken maar zie het niet meer zitten, werk in de farma industrie en al die omkleedprocedures. Tis nu soms al een gedoe met schoenen aandoen etc .. op men job zou k dat meerdere keren moeten doen en k geraak gewoon bijna nimmer door men benen en met dat vocht ophouden, miserie... dus ik hoop thuis te kunnen blijven voor die paar weken nog. K zie het ook nimmer zitten

11 dagen geleden

Ik heb dit al bijna de ganse zwangerschap. Echt een uitputtingsslag 😅 ik neem al magnesium bij maar dat helpt bij mij precies niet echt. Uitzitten zeker? Hopelijk kan jouw gynae wel iets nuttig geven!

11 dagen geleden

Hier ook. Ik val dan s'avonds in slaap terwijl we eindelijk een film/serie bekijken na lange tijd zoeken 😅 Hup, kruip ik mijn bed in: klaarwakker. Ongelofelijk. En dan een marathon van draaien/keren. Kussens of geen. Het is een strijd. Ik zou zo graag es een doorslapen🙈maar dat zal er niet meer inzitten denk ik😅. Ik neem metarelax, maar het doet voorlopig ook niets. Enkel de kuitkrampen zijn wat minder. Hopelijk hoor je morgen meer. Veel moed ook💪

11 dagen geleden

Reactie op Ikwileenkindje

Ik heb dat ook vanmorgen om 5u wakker. De vorige nachten telkens van 1u30 t ...
Hier ook steeds van 2 -4.. zoals nu dus 🥲

11 dagen geleden

Reactie op Anna gl

Dat is zwangerschapsinsomnia. Heb er ook last van 😞 ik neem al slaap medic ...
Mag ik vragen welke medicatie je neemt, en nu nog steeds mag nemen? Ik zit al maanden thuis met chronische oververmoeidheid door onze twee jonge kindjes. Door de zwangerschap heb ik (door de vermoeidheid en verlaagde immuniteit) ook nog eens het een na het ander te bevechten gehad, en dus nog veel zwaarder oververmoeid. Ik heb huisarts en gynaecoloog gesmeekt me iets te geven maar krijg weinig gehoor en begrip 😓 Ben niet verder geraakt dan circadin (melatonine) en dat is geen wondermiddel voor mij. Voel me er heel alleen door en geen flauw idee hoe ik het ga overleven met een newborn er bij