6 Reacties

4 maanden geleden

Heyla.. ik voel me ook echt alles behalve mooi nu terwijl ik dit bij mijn vorige zwangerschap wel had.. ik vind dit ook erg frustrerend was het vandaag nog tegen een vriendin aant zeggen! Dus je bent zeker niet alleen.. uiteindelijk zal het zoeken zijn op begin( heb nu zelf al 2 kindjes) maar je gaat je weg hier ook in vinden en je zult je zoontje zeker de nodige aandacht geven daar hoef je niet over te piekeren! Komt alles goed

4 maanden geleden

Reactie op sofia85

Heyla.. ik voel me ook echt alles behalve mooi nu terwijl ik dit bij mijn v ...
Blij dat ik niet alleen ben dan. En ben dan vanalles aan het zoeken om me goed te voelen, shoppen en dergelijke maar tevergeefs 😂

4 maanden geleden

Hey, je bent niet alleen. Dit is wel mijn eerste kindje en ben blij maar voel me ook onzeker. Maar alles komt wel goed en je moet zeker geen bang hebben, je zal het zwz goed doen.

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik ben al bijgekomen. Maar toch zie je dat buikje nog nie goe. Dat is confronterend...of eerder een klik draaien. Het lijkt nu enkel of ik verdikt ben...dat maakt een mens echt onzeker. Dat buikje is nu eerder...hoe moet ik het noemen...flubberig zo. Ik was heel sportief en misschien daarom moet ik zo wennen aan mijn lichaam. Ik probeer te sporten in het mate van het mogelijke. Nadien wil ik dit terug rechttrekken😅desnoods met een coach onder de arm voor extra controle. Ik ben 18w en verlang toch wat tegen dat het buikje daar is. Je bent niet alleen. Dikke knuffel lieve Mama. Sowieso doen we dit al goed. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Hier hetzelfde. Ik ben al bijgekomen. Maar toch zie je dat buikje nog nie g ...
Ja awel, ik heb een klein buikje en voel me een reus en dik 😂 hopelijk gaat dat nog weg dat gevoel, want de 1 ste zwangerschap was zo fijn en genieten meer 🤭

4 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Hey, je bent niet alleen. Dit is wel mijn eerste kindje en ben blij maar vo ...
Proficiat met je 1ste kindje! Ik was ook onzeker omdat je niet weet wat er op je gaat afkomen. Je gaat het zoizo geweldig doen! Volg je moeder gevoel 😘😍