4 Reacties

één maand geleden

Hey, hangt er van af. Stel je baby is onder het gemiddelde ga je meer nodig hebben want dan zitten die langer in die maat. 6 setjes, 7-8 bodies, 2a3 bodies of kruippakjes, 1a2 jasjes/ vesten. In begin dacht ik gaat dit niet weinig zijn maar mijn vroedvrouw had dit gezegd. Maar hangt er ook van af of je elke dag ga wassen of om de 2 dagen. Want je bv 1x per week doe dan heb je wat meer nodig. Opzich van maar 50 moet je niet veel hebben, baby’s groeien er heel rap uit

één maand geleden

Dit is heel persoonlijk vind ik. Hangt van jezelf af, hoe vaak ga je wassen? Of wil je wassen? Geeft je baby vaak melk terug, ga je meer nodig hebben. Hier had ik bij de eerste voldoende voorzien om een week toe te komen, Maar snel bleek dat te weinig. Omdat hij misselijk was de eerste week en veel terug gaf, Tweede had reflux en gaf ook redelijk vaak over. Ik heb dus toch wat meer gekocht en ook maat 56 al aan gedaan viel wat ruim maar was zeker te doen.

25 dagen geleden

Ik heb redelijk wat 50&56! Heb liever wat ‘teveel’ voor tijdens spuugmomentjes dan dat’k hurry hurry nog naar de winkel ofzo moet! Qua bodies heb ik wel die van hema 50/56! Die zijn verstelbaar!

25 dagen geleden

Wij hebben persoonlijk ook veel in maatje 50 en 56. Je weet nooit als er veel ongelukjes gaan gebeuren alsook heb ik naar advies van vriendinnen en familie gevolgd en hun kindjes hebben toch bijna 1,5 maand á 2 maanden maatje 50 gedragen (zeker kleding van de Hema die kan meegroeien) In het ziekenhuis heb ik een lijst meegekregen en daarop staat al 6 stuks van alles (en liefst wat extra stuks aangezien je niet weet als je partner elke dag naar huis gaat of niet) Liever een beetje te veel dan ben je op je gemak en kan je elke seconde genieten van je kleintje😊