7 Reacties

6 maanden geleden

Ja heb er vaak last van ... dat ik echt kippenvel over mijn heel lichaam er van krijg

6 maanden geleden

Ik droom sinds de zwangerschap zot ongelooflijk veel, maar eigenlijk nog niet 1 baby-related droom gehad. Ook (gelukkig) nog maar 1 nachtmerrie, voor de rest ben ik in mijn dromen bezig met kussen/flirten met andere mannen ipv mijn eigen man. 😟 Ook al zijn het geen nachtmerries, ze lijken zo levensecht dat ik me ´s morgens schuldig voel. Ik begrijp echt dat je snikkend en blijtend wakker wordt door de intensiteit die ermee gepaard gaat. 🥴

6 maanden geleden

Wooow, ik kan me wel inbeelden dat je ook nog overstuur was toen je wakker werd.. Ik heb ook veel intensievere dromen! Maar nog niet over de baby m ❤️‍🩹 . Wel al enkele heel absurde nachtmerries. Vannacht een heel gruwelijke, bloederige. Ik kijk nooit naar horror, behalve soms in mijn slaap 😅. Ben ook al een aantal keer op zwier geweest met andere mannen! Dingen die ik vroeger nooit droomde. Is dit ook een voorbeeld van de hersenen die veranderen 😅?

6 maanden geleden

Zot veel nachtmerries...dromen...en het voelt zo echt aan. En verschillende in 1 nacht...soms kan ik ze navertellen. Dan weer niet. Maar inderdaad, kvoel met je mee😅 Het is gek he.

6 maanden geleden

Reactie op Maité87

Wooow, ik kan me wel inbeelden dat je ook nog overstuur was toen je wakker ...
Ik heb al gegoogled hoe het komt dat we ineens losbandig zijn met andere mannen. Geloof het of niet, maar ligt aan de (hoe kan het ook anders) hormonen! Onze genitaliën zouden ook beter doorbloed zijn, we zouden natter zijn doordat er meer afscheiding is,.. Sommige vrouwen zouden zelfs een orgasme kunnen krijgen in hun slaap. Heel normaal dus, dat we zo dromen! 😉😂

6 maanden geleden

Ik droom sinds kort constant dat ik mors of alles laat vallen... Maar dan ook echt ALLES. Ik heb nog geen enkele droom niet moeten kuisen of me opnieuw omkleden op de meest genante momenten😂 Als dat geen nachtmerrie is!

6 maanden geleden

Reactie op LinR

Ik droom sinds kort constant dat ik mors of alles laat vallen... Maar dan o ...
Hahaha oh ja vreselijk! Wel grappig ook 😅😂